INICI

Últimes notícies

Rueda tu película. Programa de formación en Londres. Reunión 20/12/2017 Salón de Actos del IES.

martes, 19 de diciembre de 2017

El IES Enric Valor y el Departamento de Inglés del centro, en colaboración con Ka Educa mediante su programa de Inteligencia Estratégica Educativa, ofrece a los alumnos de 1º de Bachillerato la posibilidad de participar en sus programas formativos.

Proves homologades per a l'obtenció del nivell bàsic (A2) de les llengues anglès i francès

martes, 12 de diciembre de 2017

El proper 13 i 15 de febrer es realitzaran al centre les proves per a obtindre el nivell bàsic (A2) de les llengües francès i anglès respectivament.

APLAÇADA L'ACTIVITAT D'OBSERVACIÓ ASTRONÒMICA

lunes, 27 de noviembre de 2017

L'activitat d'observació astronòmica que estava organitzada per a aquesta vesprada-nit queda APLAÇADA

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2017

martes, 24 de octubre de 2017

Us informe que l'Administració Educativa ha convocat ELECCIONS A CONSELLS ESCOLARS (òrgan de participació dels diferents sectors de la Comunitat Educativa en el govern dels centres), per al dijous 23 de novembre de 2017.

Horaris per a arreplegar els llibres del banc de llibres de 3r d'ESO PMAR i 4t d'ESO

jueves, 5 de octubre de 2017

Els PARES dels alumnes de 3r d'ESO podran passar el dimarts 3 d'octubre per la biblioteca del centre per a arreplegar el lot de llibres assignat. Consulteu l'hora assignada.

Sol·licitud de convalidacions i exempcions de matèries d'ESO i Batxillerat

martes, 3 de octubre de 2017

S'ha obert el termini per sol·licitar les convalidacions de matèries d'ESO i Batxillerat pels ensenyaments professionals de Música i Dansa i esportistes d'alt nivell.

Horaris per a arreplegar els llibres del banc de llibres de 3r d'ESO

viernes, 29 de septiembre de 2017

CAMPIONAT AUTONÒMIC D'ESPORT D'ORIENTACIÓ PER EQUIPS DE CENTRES ESCOLARS

martes, 26 de septiembre de 2017

El departament d'Educació Física s'encarregarà de l'organització dels equips i participants. Apunta't!

GUIÓ PER A PARES

lunes, 11 de septiembre de 2017

BUTLLETÍ INFORMATIU PER ALS PARES I ALUMNES

Informació grup 1r ESO D (iPADs)

viernes, 8 de septiembre de 2017

S'adjunta els pressupostos per a la compra dels dispositius dels alumnes de 1r d'ESO D.