CONVIVÈNCIA

domingo, 29 de enero de 2017

PROJECTE D'INNOVACIÓ EDUCATIVA A L'IES ENRIC VALOR

martes, 3 de mayo de 2016

La comunitat educativa va participar durant el curs 2014-2015 en un projecte d'innovació educativa subvencionat per la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport.

JUNTA DE DELEGATS 2014-2015

lunes, 9 de marzo de 2015

Presentació dels delegats del centre i alumnes del Consell Escolar en aquest curs.

DINAR "TERRORÍFIC" DE CONVIVÈNCIA A L'IES ENRIC VALOR

lunes, 13 de octubre de 2014

Amb motiu del 25é aniversari de l'IES Enric Valor el dia 29 d'octubre organitzem un dinar "terrorífic" de convivència per a tota la comunitat educativa.

ELS ALUMNES DE 1r D'ESO JA TENEN "GERMANS I GERMANES" A L'IES ENRIC VALOR

miércoles, 17 de septiembre de 2014

Aquesta setmana ha començat el programa de tutelatge d'alumnes majors a alumnes de 1r de l'ESO del curs 2014-2015.

Convivència a Ador

martes, 25 de febrero de 2014

El nostre equip de convivència va organitzar una acampada amb l'alumnat de 1r d'ESO al poble d'Ador el passat 14 i 15 de febrer

DIA DE LA PAU

jueves, 20 de febrero de 2014

Com és sabut per tots, el passat dia 30 de gener fou el dia de la pau escolar. Aquest any per qüestions organitzatives ens hem avançat un dia per tal de celebrar-lo al nostre centre

ELS DESASTRES DE LA GUERRA A TRAVÉS DE GERVASIO SÁNCHEZ

domingo, 1 de abril de 2012

Dins de les IX Jornades de Salut i Convivència, s'inaugurarà una exposició de reproduccions de l'obra del fotògraf Gervasio Sánchez.

RESUM DE LA XARRADA DEL PROFESSOR JOAN VAELLO

viernes, 27 de enero de 2012

Presentem ací un resum provisional de la xarrada del professor Joan Vaello, celebrada el passat dimicres 25 de gener davant de la Comissió de Convivència.