CONVIVÈNCIA

Convivència

Premis de postres del dinar de convivència de Halloween.

viernes, 30 de noviembre de 2018

Les alumnes Carla Zambrana i Alba Gonzàlez han aconseguit el primer i segon premi respectivament. Enhorabona!

Contra la Violència de gènere

lunes, 26 de noviembre de 2018

Diverses activitats organitzades pels alumnes i professors del centre per lluitar contra la Violència de Gènere.

Dinar de Convivència

viernes, 2 de noviembre de 2018

Multitudinària assistència al dinar de convivència, gràcies als alumnes i professors!

Cinefòrum

martes, 29 de mayo de 2018

DIMECRES 30 DE MAIG A LES 18.00 SALÓ D'ACTES DE L'INSTITUT

ENQUESTA SATISFACCIÓ ALUMNAT

jueves, 10 de mayo de 2018

Aquest qüestionari té la finalitat d'arreplegar la teua opinió sobre alguns aspectes del centre en què estàs estudiant: la teua opinió és important per nosaltres

Mannequin Challenge per la PAU

domingo, 29 de enero de 2017

PROJECTE D'INNOVACIÓ EDUCATIVA A L'IES ENRIC VALOR

martes, 3 de mayo de 2016

La comunitat educativa va participar durant el curs 2014-2015 en un projecte d'innovació educativa subvencionat per la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport.

JUNTA DE DELEGATS 2014-2015

lunes, 9 de marzo de 2015

Presentació dels delegats del centre i alumnes del Consell Escolar en aquest curs.

DINAR "TERRORÍFIC" DE CONVIVÈNCIA A L'IES ENRIC VALOR

lunes, 13 de octubre de 2014

Amb motiu del 25é aniversari de l'IES Enric Valor el dia 29 d'octubre organitzem un dinar "terrorífic" de convivència per a tota la comunitat educativa.