Instituto de Enseñanza Secundaria Enric Valor

Últimas noticias

Col·laboració de l'Associació Amics De l'Astronomia d'Elda amb l'IES Enric Valor de Castalla.

martes, 14 de noviembre de 2017

El dia 27 de novembre la Comunitat Educativa de l'IES Enric Valor, tindrà l'oportunitat de participar en una activitat de reconeixement de les constel·lacions i de la realització d'astrofotografia.

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2017

martes, 24 de octubre de 2017

Us informe que l'Administració Educativa ha convocat ELECCIONS A CONSELLS ESCOLARS (òrgan de participació dels diferents sectors de la Comunitat Educativa en el govern dels centres), per al dijous 23 de novembre de 2017.

Horaris per a arreplegar els llibres del banc de llibres de 3r d'ESO PMAR i 4t d'ESO

jueves, 5 de octubre de 2017

Els PARES dels alumnes de 3r d'ESO podran passar el dimarts 3 d'octubre per la biblioteca del centre per a arreplegar el lot de llibres assignat. Consulteu l'hora assignada.

Sol·licitud de convalidacions i exempcions de matèries d'ESO i Batxillerat

martes, 3 de octubre de 2017

S'ha obert el termini per sol·licitar les convalidacions de matèries d'ESO i Batxillerat pels ensenyaments professionals de Música i Dansa i esportistes d'alt nivell.

Horaris per a arreplegar els llibres del banc de llibres de 3r d'ESO

viernes, 29 de septiembre de 2017

CAMPIONAT AUTONÒMIC D'ESPORT D'ORIENTACIÓ PER EQUIPS DE CENTRES ESCOLARS

martes, 26 de septiembre de 2017

El departament d'Educació Física s'encarregarà de l'organització dels equips i participants. Apunta't!

GUIÓ PER A PARES

lunes, 11 de septiembre de 2017

BUTLLETÍ INFORMATIU PER ALS PARES I ALUMNES

Informació grup 1r ESO D (iPADs)

viernes, 8 de septiembre de 2017

S'adjunta els pressupostos per a la compra dels dispositius dels alumnes de 1r d'ESO D.

Horaris per a arreplegar els llibres del banc de llibres de 1r i 2n d'ESO

viernes, 28 de julio de 2017

Els llibres els arreplegaran els PARES els dies 6, 7 i 8 de setembre per la VESPRADA en l'horari indicat per a cada alumne

LLIBRES DE TEXT PER AL CURS 2017/18