Instituto de Enseñanza Secundaria Enric Valor

Bones festes de nadal!

jueves, 21 de diciembre de 2017

Interpretació de la nadala la paga de nadal

Tallers de Nadal

miércoles, 20 de diciembre de 2017

El proper divendres 22 de desembre farem els ja tradicionals tallers de nadal. Entra a la notícia per saber més...

Lliga de Debat de l'IES Enric Valor

martes, 19 de diciembre de 2017

Diàleg, equip, expressió i respecte, aquests són els valors que els alumnes de l'equip del nostre centre utilitzaran en participar en la "Lliga de Debat" organitzada per la Xarxa Vives.

Taller d'habilitats comunicatives a través del Teatre per als alumnes de 1r de Batxillerat

martes, 19 de diciembre de 2017

Taller a càrrec d'Esclafit Teatre. Serà el divendres 22 de desembre a l'Aula de Música, amb un grup tancat, qui vulga participar contactar amb Joande Mira, professor de Filosofia.

Club de Lectura IES Enric Valor

martes, 19 de diciembre de 2017

Nova proposta del Club, "Matar a un Ruiseñor" de Harper Lee, esteu tots convidats al seu comentari el 23 de gener de 2018. Disfruteu!!

Rueda tu película. Programa de formación en Londres. Reunión 20/12/2017 Salón de Actos del IES.

martes, 19 de diciembre de 2017

El IES Enric Valor y el Departamento de Inglés del centro, en colaboración con Ka Educa mediante su programa de Inteligencia Estratégica Educativa, ofrece a los alumnos de 1º de Bachillerato la posibilidad de participar en sus programas formativos.

Proves homologades per a l'obtenció del nivell bàsic (A2) de les llengues anglès i francès

martes, 12 de diciembre de 2017

El proper 13 i 15 de febrer es realitzaran al centre les proves per a obtindre el nivell bàsic (A2) de les llengües francès i anglès respectivament.

APLAÇADA L'ACTIVITAT D'OBSERVACIÓ ASTRONÒMICA

lunes, 27 de noviembre de 2017

L'activitat d'observació astronòmica que estava organitzada per a aquesta vesprada-nit queda APLAÇADA

Col·laboració de l'Associació Amics De l'Astronomia d'Elda amb l'IES Enric Valor de Castalla.

martes, 14 de noviembre de 2017

El dia 27 de novembre la Comunitat Educativa de l'IES Enric Valor, tindrà l'oportunitat de participar en una activitat de reconeixement de les constel·lacions i de la realització d'astrofotografia.

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2017

martes, 24 de octubre de 2017

Us informe que l'Administració Educativa ha convocat ELECCIONS A CONSELLS ESCOLARS (òrgan de participació dels diferents sectors de la Comunitat Educativa en el govern dels centres), per al dijous 23 de novembre de 2017.