INICI

Últimes notícies

L'IES Enric Valor a la Lliga de debat

viernes, 9 de febrero de 2018

Aquest curs 2017-2018 ha sigut la primera vegada que el nostre centre ha participat en la "lliga de debat de secundària i batxillerat" de la Xarxa Vives d'Universitats. El tema d'aquest any era: "L'humor té límits?".

Naix el Cinefòrum de l'IES Enric Valor

lunes, 29 de enero de 2018

Aquest projecte sorgeix amb la idea de crear una altra eina de relació entre el món educatiu i els diferents aspectes de la societat i específicament la cultura contemporània.

Primera sessió del Cinefòrum de l'IES Enric Valor

lunes, 29 de enero de 2018

LA CHAQUETA METÁLICA (1987), de Stanley Kubrick DIMECRES 31 DE GENER A LES 18.00 AL SALÓ D'ACTES DE L'INSTITUT

Bones festes de nadal!

jueves, 21 de diciembre de 2017

Interpretació de la nadala la paga de nadal

Tallers de Nadal

miércoles, 20 de diciembre de 2017

El proper divendres 22 de desembre farem els ja tradicionals tallers de nadal. Entra a la notícia per saber més...

Lliga de Debat de l'IES Enric Valor

martes, 19 de diciembre de 2017

Diàleg, equip, expressió i respecte, aquests són els valors que els alumnes de l'equip del nostre centre utilitzaran en participar en la "Lliga de Debat" organitzada per la Xarxa Vives.

Taller d'habilitats comunicatives a través del Teatre per als alumnes de 1r de Batxillerat

martes, 19 de diciembre de 2017

Taller a càrrec d'Esclafit Teatre. Serà el divendres 22 de desembre a l'Aula de Música, amb un grup tancat, qui vulga participar contactar amb Joande Mira, professor de Filosofia.

Club de Lectura IES Enric Valor

martes, 19 de diciembre de 2017

Nova proposta del Club, "Matar a un Ruiseñor" de Harper Lee, esteu tots convidats al seu comentari el 23 de gener de 2018. Disfruteu!!

Rueda tu película. Programa de formación en Londres. Reunión 20/12/2017 Salón de Actos del IES.

martes, 19 de diciembre de 2017

El IES Enric Valor y el Departamento de Inglés del centro, en colaboración con Ka Educa mediante su programa de Inteligencia Estratégica Educativa, ofrece a los alumnos de 1º de Bachillerato la posibilidad de participar en sus programas formativos.

Proves homologades per a l'obtenció del nivell bàsic (A2) de les llengues anglès i francès

martes, 12 de diciembre de 2017

El proper 13 i 15 de febrer es realitzaran al centre les proves per a obtindre el nivell bàsic (A2) de les llengües francès i anglès respectivament.