INICI

Últimes notícies

Detecció de Pediculosis (polls/piojos)

lunes, 18 de septiembre de 2017

Des de la Direcció Del Centre s'informa de que s'ha detectat algun cas de pediculosis (polls) a l'institut. Desde la Dirección del Centro se os informa de que se ha detectado algún caso de pediculosis (piojos) en el instituto.

GUIÓ PER A PARES

lunes, 11 de septiembre de 2017

BUTLLETÍ INFORMATIU PER ALS PARES I ALUMNES

Informació grup 1r ESO D (iPADs)

viernes, 8 de septiembre de 2017

S'adjunta els pressupostos per a la compra dels dispositius dels alumnes de 1r d'ESO D.

Horaris per a arreplegar els llibres del banc de llibres de 1r i 2n d'ESO

viernes, 28 de julio de 2017

Els llibres els arreplegaran els PARES els dies 6, 7 i 8 de setembre per la VESPRADA en l'horari indicat per a cada alumne

LLIBRES DE TEXT PER AL CURS 2017/18

miércoles, 5 de julio de 2017

Llistat de llibres de text per al curs 2017/18 per cursos. MOdificació: a primer d'ESO no hi haurà llibre per a Matemàtiques

LLIBRES MATEMÀTIQUES 1r ESO i RECUPERACIÓ PENDENTS

miércoles, 5 de julio de 2017

LLIBRES MATEMÀTIQUES 1r ESO i RECUPERACIÓ PENDENTS

Admissió nou alumnat per a FP Bàsica 2017/2018 - Fase extrarodinària

martes, 4 de julio de 2017

Les dates de presentació d'instàncies per al procés d'admissió extraordinari de nou alumnat seran del 12 de juliol al 17 de juliol de 2017 a la Secretaria del Centre.

Matrícula extraordinària 2017-2018

lunes, 3 de julio de 2017

Publiquem les dates de recollida dels sobres per a fer la matrícula en el periode extraordinàri

Entrega extraordinària del Banc de Llibres

lunes, 3 de julio de 2017

Del divendres 7 de juliol al dijous 13 de juliol els participants restants en el Banc de Llibres han de fer entrega del lot sencer de llibres en la biblioteca del centre. Ací podeu veure el dia i l'hora exactes per a cada alumne.

Llistat DEFINITIU d'alumnes pel grup d'iPAD de 1r d'ESO

miércoles, 21 de junio de 2017

EL PAGAMENT DE LA CUOTA CORRESPONENT ES FARÀ DE L'1 AL 15 DE JULIOL AL COMPTE DE L'AMPA, INDICANT EN EL CONCEPTE EL NOM DE L'ALUMNE. SI LA CUOTA NO ES FA EFECTIVA ES CRIDARÀ ALS ALUMNES EN RESERVA