INICI

Últimes notícies

Recursos per a les famílies

miércoles, 1 de abril de 2020

#joemquedeacasa

Informació coronavirus3

lunes, 16 de marzo de 2020

Suspensió de classes a partir del dilluns 16/03/2020

viernes, 13 de marzo de 2020

La Generaliat ha comunicat la suspensió d'activitat docent en tots els nivells educatius (Universitats, Batxillerat, Educació Secundària i Infantil, Guarderies, Formació Professional i uns altres) a partir del dilluns 16 de març.

Informació coronavirus2

jueves, 12 de marzo de 2020

Informació sobre les decisions que es van prenent per part de les autoritats sanitàries en el marc de l'epidèmia del COVID-19.

Informació Coronavirus

jueves, 12 de marzo de 2020

La Conselleria manté informats els centres educatius i els diferents agents de la comunitat educativa mitjançant la comunicació de recomanacions i procediments

Viatge a la neu

martes, 10 de marzo de 2020

Alumnat a Port Ainé, Pirineus.

Visita a la Universitat d'Alacant

viernes, 6 de marzo de 2020

Per l'alumnat de 2n de batxillerat.

Vaga d´estudiants el 06/03/20.

lunes, 2 de marzo de 2020

Convocada vaga d'estudiants i autoritzada per la direcció del centre, en la que podran participar els nostres alumnes (a excepció de 1r i 2n d'ESO). La falta d'assitència a classe ha de justificar-se degudament al tutor després de la de vaga.

Setmana de la dona 2020

sábado, 29 de febrero de 2020

L'IES Enric Valor promociona les activitats de l'Ajuntament de Castalla.

Teatre en anglés

jueves, 27 de febrero de 2020