INICI

Últimes notícies

Admissió nou alumnat per a FP Bàsica 2018/2019

jueves, 19 de abril de 2018

Les dates de presentació d'instàncies per al procés d'admissió de nou alumnat seran del 18de maig al 31 de maig de 2018 a la Secretaria del Centre.

El IES Enric Valor en Finlandia

lunes, 16 de abril de 2018

Tres profesores del centro asisten al curso "Structured Educational Visit to Institutes and Trainning Seminar in FINLAND", en Helsinki, dentro de nuestro proyecto Erasmus + K101 "Formación de ciudadanos del siglo XXI a través de las competencias clave".

Es suspén l'observació astronòmica programada per a hui dilluns 26 de març

lunes, 26 de marzo de 2018

L'activitat que estava programada per a hui dilluns 26 de març d'observació astronònica que suspesa per motius meteorològics

Col·laboració de l'Associació Amics De l'Astronomia d'Elda amb l'IES Enric Valor de Castalla.

jueves, 22 de marzo de 2018

El dia 26 de març (si la metereologia ho permet) la Comunitat Educativa de l'IES Enric Valor, tindrà l'oportunitat de participar en una activitat de reconeixement de les constel·lacions i de la realització d'astrofotografia.

"Dulce suicidio colectivo" en el Club de Lectura del IES Enric Valor

jueves, 22 de marzo de 2018

El próximo 23 de abril, Día internacional del libro, celebramos, a las 19h, la reunión del club de lectura. Estáis todos invitados.

Programa etwinning al IES Enric Valor. "ÉRASE UNA VEZ VILLA DE SAN GIOVANNI, ÉRASE UNA VEZ CASTALLA"

jueves, 22 de marzo de 2018

A partir del 12 de marzo y hasta final de curso, los alumnos de 1º de ESO D van a realizar una actividad dentro de la Plataforma etwinning.

XV JORNADES DE LA SALUT I LA CONVIVÈNCIA

miércoles, 21 de marzo de 2018

Arribades aquestes dates i amb les vacances de pasqua a vista, arriben com no les nostres Jornades de la Salut i la Convivència.

"LA LENGUA DE LAS MARIPOSAS" en el Cinefòrum de l'IES ENRIC VALOR

martes, 13 de marzo de 2018

Dimarts 20 de març a les 18.00 al Saló d'Actes. Us esperem!

8 DE MARÇ: DIA DE LA DONA A L'IES ENRIC VALOR

jueves, 8 de marzo de 2018

L'Institut es posa morat

L'IES Enric Valor a les Olimpíades de Teleco

sábado, 24 de febrero de 2018

Els alumnes de 2n de batxillerat Mª Isabel Pérez i Jaume Leal presenten els seus projectes a les V Olimpíades de Teleco de la Universitat d'Alacant.