INICI

Últimes notícies

Horaris per a arreplegar els llibres del banc de llibres de 3r d'ESO PMAR i 4t d'ESO

jueves, 5 de octubre de 2017

Els PARES dels alumnes de 3r d'ESO podran passar el dimarts 3 d'octubre per la biblioteca del centre per a arreplegar el lot de llibres assignat. Consulteu l'hora assignada.

Sol·licitud de convalidacions i exempcions de matèries d'ESO i Batxillerat

martes, 3 de octubre de 2017

S'ha obert el termini per sol·licitar les convalidacions de matèries d'ESO i Batxillerat pels ensenyaments professionals de Música i Dansa i esportistes d'alt nivell.

Horaris per a arreplegar els llibres del banc de llibres de 3r d'ESO

viernes, 29 de septiembre de 2017

CAMPIONAT AUTONÒMIC D'ESPORT D'ORIENTACIÓ PER EQUIPS DE CENTRES ESCOLARS

martes, 26 de septiembre de 2017

El departament d'Educació Física s'encarregarà de l'organització dels equips i participants. Apunta't!

GUIÓ PER A PARES

lunes, 11 de septiembre de 2017

BUTLLETÍ INFORMATIU PER ALS PARES I ALUMNES

Informació grup 1r ESO D (iPADs)

viernes, 8 de septiembre de 2017

S'adjunta els pressupostos per a la compra dels dispositius dels alumnes de 1r d'ESO D.

Horaris per a arreplegar els llibres del banc de llibres de 1r i 2n d'ESO

viernes, 28 de julio de 2017

Els llibres els arreplegaran els PARES els dies 6, 7 i 8 de setembre per la VESPRADA en l'horari indicat per a cada alumne

LLIBRES DE TEXT PER AL CURS 2017/18

miércoles, 5 de julio de 2017

Llistat de llibres de text per al curs 2017/18 per cursos. MOdificació: a primer d'ESO no hi haurà llibre per a Matemàtiques

LLIBRES MATEMÀTIQUES 1r ESO i RECUPERACIÓ PENDENTS

miércoles, 5 de julio de 2017

LLIBRES MATEMÀTIQUES 1r ESO i RECUPERACIÓ PENDENTS

Admissió nou alumnat per a FP Bàsica 2017/2018 - Fase extrarodinària

martes, 4 de julio de 2017

Les dates de presentació d'instàncies per al procés d'admissió extraordinari de nou alumnat seran del 12 de juliol al 17 de juliol de 2017 a la Secretaria del Centre.