INICI

Últimes notícies

Vaga d'estudiants 8/03/2018

lunes, 5 de marzo de 2018

Convocada vaga d'estudiants, autoritzada per la direcció del centre, en la que participaran els nostres alumnes (a excepció de 1r i 2n d'ESO). La falta d'assitència ha de justificar-se degudament al tutor després del la de vaga.

L'IES Enric Valor a les Olimpíades de Teleco

sábado, 24 de febrero de 2018

Els alumnes de 2n de batxillerat Mª Isabel Pérez i Jaume Leal presenten els seus projectes a les V Olimpíades de Teleco de la Universitat d'Alacant.

L'IES Enric Valor a la Lliga de debat

viernes, 9 de febrero de 2018

Aquest curs 2017-2018 ha sigut la primera vegada que el nostre centre ha participat en la "lliga de debat de secundària i batxillerat" de la Xarxa Vives d'Universitats. El tema d'aquest any era: "L'humor té límits?".

Naix el Cinefòrum de l'IES Enric Valor

lunes, 29 de enero de 2018

Aquest projecte sorgeix amb la idea de crear una altra eina de relació entre el món educatiu i els diferents aspectes de la societat i específicament la cultura contemporània.

Primera sessió del Cinefòrum de l'IES Enric Valor

lunes, 29 de enero de 2018

LA CHAQUETA METÁLICA (1987), de Stanley Kubrick DIMECRES 31 DE GENER A LES 18.00 AL SALÓ D'ACTES DE L'INSTITUT

Bones festes de nadal!

jueves, 21 de diciembre de 2017

Interpretació de la nadala la paga de nadal

Tallers de Nadal

miércoles, 20 de diciembre de 2017

El proper divendres 22 de desembre farem els ja tradicionals tallers de nadal. Entra a la notícia per saber més...

Lliga de Debat de l'IES Enric Valor

martes, 19 de diciembre de 2017

Diàleg, equip, expressió i respecte, aquests són els valors que els alumnes de l'equip del nostre centre utilitzaran en participar en la "Lliga de Debat" organitzada per la Xarxa Vives.

Taller d'habilitats comunicatives a través del Teatre per als alumnes de 1r de Batxillerat

martes, 19 de diciembre de 2017

Taller a càrrec d'Esclafit Teatre. Serà el divendres 22 de desembre a l'Aula de Música, amb un grup tancat, qui vulga participar contactar amb Joande Mira, professor de Filosofia.

Club de Lectura IES Enric Valor

martes, 19 de diciembre de 2017

Nova proposta del Club, "Matar a un Ruiseñor" de Harper Lee, esteu tots convidats al seu comentari el 23 de gener de 2018. Disfruteu!!