PLA DE TRANSICIÓ

Últimes noticies

Recepcció d'alumnes en setembre

viernes, 31 de julio de 2020

El dia 7 setembre, si la situació sanitària es manté, realitzarem la recepció de tot l'alumnat

Matricula 2020-2021 per als alumnes procedents del CEIP Rico Sapena

sábado, 13 de junio de 2020

A aquesta notícia poden trobar les instruccions i tota la documentació per a realitzar el procés de matrícula per a 1r d'ESO. El termini de lliurament de sol·licituds anirà del 15 al 26 de juny.

Organització curricular de 1r d'ESO

viernes, 12 de junio de 2020

El centre està preparant l'organització curricular per àmbits per a dur a terme en tos els grups de 1r d'ESO al curs 2020-2021.

Presentem el projecte d'innovació: e-ducació activa

jueves, 11 de junio de 2020

L'objectiu general d'aquest projecte és el convertir l'alumnat en protagonista del seu procés d'ensenyament i aprenentatge, orientant la pràctica docent a l'adquisició de les competències clau amb l'aplicació de metodologies actives.

Consells per a l'institut

lunes, 1 de junio de 2020

Us adjuntem informació del departament d'orientació sobre la transició de primària a secundària.

INFORMACIÓ PARES, MARES I ALUMNES DE NOVA INCORPORACIÓ AL CENTRE

lunes, 1 de junio de 2020

Us adjuntem informació sobre l'etapa que els vostres fills i filles estan a punt de començar. Entenem que aquest procés us puga generar dubtes i incertessa, però poc a poc anirem resolent-los. Molts d'ànims

Carta a pares/mares de 6é del CEIP Rico Sapena