CONVIVÈNCIA

Convivència

ELS ALUMNES DE 1r D'ESO JA TENEN "GERMANS I GERMANES" A L'IES ENRIC VALOR

miércoles, 17 de septiembre de 2014

Aquesta setmana ha començat el programa de tutelatge d'alumnes majors a alumnes de 1r de l'ESO del curs 2014-2015.

Convivència a Ador

martes, 25 de febrero de 2014

El nostre equip de convivència va organitzar una acampada amb l'alumnat de 1r d'ESO al poble d'Ador el passat 14 i 15 de febrer

DIA DE LA PAU

jueves, 20 de febrero de 2014

Com és sabut per tots, el passat dia 30 de gener fou el dia de la pau escolar. Aquest any per qüestions organitzatives ens hem avançat un dia per tal de celebrar-lo al nostre centre

ELS DESASTRES DE LA GUERRA A TRAVÉS DE GERVASIO SÁNCHEZ

domingo, 1 de abril de 2012

Dins de les IX Jornades de Salut i Convivència, s'inaugurarà una exposició de reproduccions de l'obra del fotògraf Gervasio Sánchez.

RESUM DE LA XARRADA DEL PROFESSOR JOAN VAELLO

viernes, 27 de enero de 2012

Presentem ací un resum provisional de la xarrada del professor Joan Vaello, celebrada el passat dimicres 25 de gener davant de la Comissió de Convivència.

ESTADÍSTIQUES CARNET PER PUNTS 1ª AVALUACIÓ

lunes, 16 de enero de 2012

Presentem l'estadística del Carnet Escolar per Punts, per grups i agrupades per nivells.

L‘EQUIP DE CONVIVÈNCIA ES PRESENTA

domingo, 7 de noviembre de 2010

Després de la constitució de l‘Equip de Convivència, s‘ha elaborat un document explicatiu sobre les seues funcions i organització.

PROJECTE DE PARES/MARES DELEGATS D‘AULA

domingo, 7 de noviembre de 2010

S‘inicia el Projecte de Pares/Mares delegats d‘Aula, un treball en comú entre l‘IES de Castalla i l‘AMPA

MEDIACIÓ I RESOLUCIÓ DE CONFLICTES EN L‘ÀMBIT ESCOLAR I FAMILIAR

jueves, 21 de octubre de 2010

L‘IES de Castalla, que forma part de la xarxa de Centres Educatius Solidaris de Fundar, organitzarà una activitat sobre Mediació en col·laboració amb Ampli@.

CONSTITUCIÓ EQUIP DE CONVIVÈNCIA

martes, 19 de octubre de 2010

El 13 d‘octubre de 2010, s‘ha constituït l‘Equip de Convivència de l‘IES de Castalla amb la participació d‘alumnes, mares, PAS i professorat.