INICI

Últimes notícies

Excursió a Alacant dels alumnes de 3r i 4t

jueves, 25 de octubre de 2018

Visita de l´exposició Van Gogh Alive.

AVÍS FALS DE SUSPENSIÓ DE CLASSES

viernes, 19 de octubre de 2018

S'informa a la Comunitat Educativa que circula per les xarxes socials un avís fals de suspensió de classes.

LET'S CREATE THE BIGGEST READING CLUB IN EUROPE

jueves, 18 de octubre de 2018

El profesor de Lengua, Joaquín Rojo, dirige este nuevo proyecto etwinning, enmarcado en el proyecto Erasmus+ del Centro.

Visita al Planetari Nanocam, viatge a la biodiversitat.

jueves, 18 de octubre de 2018

Els alumnes de 3r i 4 t d´ESO, i els de Ciències de 1r i 2n de BATX han pogut gaudir de l´experiència de vore un documental al planetari instal·lat a l´Auditori de Castalla, gràcies a l´Ajuntament de Castalla.

Dia europeu de les llengües

jueves, 4 de octubre de 2018

26 de setembre. Convivència a Europa. Convivencia en Europa. Coexistence in Europe.

Informació del curs 2018-2019

martes, 25 de septiembre de 2018

Butlletí amb informació útil per als/les alumnes i mares/pares dels alumnes.

SOL·LICITUD DE CONVALIDACIONS I EXEMPCIONS DE MATÈRIES D'ESO I BATXILLERAT

martes, 25 de septiembre de 2018

S'ha obert el termini per sol·licitar les convalidacions de matèries d'ESO i Batxillerat pels ensenyaments professionals de Música i Dansa i esportistes d'alt nivell

Horaris per a arreplegar els llibres del banc de llibres de 1r i 2n d'ESO

lunes, 24 de septiembre de 2018

Els PARES dels alumnes de 1r i2n d'ESO podran passar el dimecres i dijous 26 i 27 de setembre per la biblioteca del centre per a arreplegar el lot de llibres assignat

INICI CURS 2018/2019

lunes, 10 de septiembre de 2018

Benvinguts tots al curs 2018/2019

CANVIS AL CURRÍCULUM DE 2n DE BATXILLERAT

martes, 4 de septiembre de 2018

La Direcció del centre convoca a l'alumnat de 2n de Batxillerat i als seus turors i turores legals a una reunió informativa en referència al canvi de currículum. La reunió serà el dijous 6 de setembre a les 11.00 al saló d'actes del Centre.