INICI

Últimes notícies

Vaga d´estudiants el 8/03/19.

jueves, 28 de febrero de 2019

Convocada vaga d'estudiants i autoritzada per la direcció del centre, en la que podran participar els nostres alumnes (a excepció de 1r i 2n d'ESO). La falta d'assitència a classe ha de justificar-se degudament al tutor després de la de vaga.

Alcoianada 2019. Gimcana per la ciutat d´Alcoi.

viernes, 22 de febrero de 2019

Els alumnes de 1r de batxillerat han gaudit d´un dia diferent on ha deprés molt!

Exposició del "Projecte Lesbos", Marxa solidària.

miércoles, 20 de febrero de 2019

La marxa tindrà lloc a Castalla el dia 7 d'abril. Seguirem informant!

Visita a la Universitat de València . Orientació per al curs vinent.

martes, 19 de febrero de 2019

Els alumnes de 2n de Batxillerat han visitat les diferents facultats de la Universitat de Valencia, en els tres Campus ; de Tarongers, de Burjassot i de Blasco Ibañez.

Projecte TIC's to Teach Matemàtiques

lunes, 18 de febrero de 2019

Visita a la Universitat d´Alacant . Orientació per al curs vinent.

viernes, 15 de febrero de 2019

Els alumnes de 2n de Batxillerat han visitat les diferents facultats de la Universitat d´Alacant.

Visita a la ciutat de Múrcia .Catedral i museus de la ciutat.

miércoles, 13 de febrero de 2019

El Departament de Religió amb els alumnes de 4t d´ESO i de 1r de BATi han admirat la seu metropolitana de la ciutat de Múrcia.

Visita a Alcoi. Visita al centre de la ciutat.

viernes, 8 de febrero de 2019

Els alumnes de 1r de l´ESO han visitat el Museu d´Arqueologia i el museu de Bombers , passejant pel centre de la ciutat.

L'IES Enric Valor a la LLiga de Debat

viernes, 8 de febrero de 2019

Els dos equips del nostre Centre passen a la final de la Lliga de Debat de la Xarxa Lluis Vives. Aquesta tindrà lloc demà a Alacant a la seu del diari Información. Molta sort per a tots i enhorabona!!

Lliga de debat

jueves, 7 de febrero de 2019

Els alumnes assisteixen a la Universitat d'Alacant a la fase eliminatòria de la Lliga de debat de la Xarxa Vives d'universitats.