ERASMUS+ K121 / 2022

Últimes noticies

Erasmus en Castalla.

martes, 30 de mayo de 2023

Certificación del alumnado participante en las movilidades.

Erasmus +

jueves, 25 de mayo de 2023

Alumnado de Hamburgo en Alemania y de Roudnice nad Labem de la República Checa.

Certificació Erasmus.

viernes, 12 de mayo de 2023

Erasmus de professorat.

jueves, 11 de mayo de 2023

Els professors Arantxa Castelló i Manel Bernabeu continuen al nord de Portugal fent el “jobshadowing” o observació educativa a Soure.

Erasmus a Portugal.

lunes, 8 de mayo de 2023

Els professors Arantxa Castelló i Manel Bernabeu estan fent un “jobshadowing”o observació educativa a l’Agrupamento de Escuelas de Soure.

Certificació ERASMUS per als nostres amics grecs visitants.

viernes, 28 de abril de 2023

Per donar per finalitzada aquesta mobilitat a Espanya de l’alumnat grec d’Atenes.

El proyecto “2022-1-ES01-KA121-SCH-000058127” está cofinanciado por el programa Erasmus+ de la Unión Europea. El contenido de esta publicación es responsabilidad exclusiva del IES Enric Valor Castalla y ni la Comisión Europea, ni el Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE) son responsables del uso que pueda hacerse de la información aquí difundida.