Erasmus a Portugal.

08/05/2023

Erasmus a Portugal.

Els professors Arantxa Castelló i Manel Bernabeu estan fent un “jobshadowing”o observació educativa a l’Agrupamento de Escuelas de Soure.

Erasmus a Portugal. Hem arribat a Soure ens han donat la benvinguda al centre Després ens han fet un Tour per el poble de Soure explicant- nos els llocs més emblemàtics . Molt contents per la rebuda. Arantxa i Manel.

Els professors Arantxa Castelló i Manel Bernabeu estan fent un “jobshadowing”o observació educativa a l’Agrupamento de Escuelas de Soure de Portugal, un centre amb el que ja hem tingut projectes Erasmus, com el Booki Cult, de fa tres anys. Moltes gràcies als nostres companys portuguesos per la seua amabilitat.

Portugal, un model educatiu de referència. Portugal ha deixat enrere els mals resultats per convertir-se en una referència mundial en Educació. Ha aconseguit elaborar un marc de referència que potencia la llibertat, la responsabilitat i el valor de les persones davant dels altres i davant del canvi social.

Portugal va deixar enrere fa anys una educació plena de mals resultats, analfabetisme i abandonament escolar.
Ara, el seu model educatiu transformador ha fet un gir a la manera d'aprendre i al perfil que els alumnes han de tenir en abandonar l'ensenyament obligatori després de 12 anys a l'escola. Avui aquest país ostenta el sobrenom d'“estrella ascendent de l'educació internacional”.