ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

Activitats extraescolars

Teatre en valencià.

martes, 26 de marzo de 2019

El centre IES Enric Valor de Castalla vetla per la promoció i ús de la nostra llengua, el valencià , com no pot ser d´altra manera.

Alumnes participen a les proves Cangur de matemàtiques.

viernes, 22 de marzo de 2019

Proves Cangur

Participació dels alumnes del centre en la prova Cangur de matemàtiques.

jueves, 21 de marzo de 2019

Alumnes de 3r ,4t i de 1r de Batxillerat participen en les proves a la ciutat d´Alcoi.

Visita al Museu de la Biodiversitat d´Ibi i al Jardí Botànic de la ciutat. Alumnes de primer d'ESO.

miércoles, 20 de marzo de 2019

El Departament de Biologia i les professores Carmen Campos, Arantxa Espí i Patricia Soriano.

Viatge dels alumnes de Batxillerat a Tarragona.

miércoles, 20 de marzo de 2019

Visita a Tarragona, delta de l´Ebre i museu i lloc de la batalla de l´Ebre de la Guerra Civil Espanyola.

Entrevista a la directora de l´Arxiu de la Democràcia. UA

miércoles, 13 de marzo de 2019

Els alumnes de 1r de Batxillerat dins del projecte de l´assignatura d´Història del Món Contemporani han entrevistat a la directora de l´Arxiu de l aDemocràcia.

Visita a l´empresa "Envases Durà" per veure el procés d´elaboració del cartó.

martes, 12 de marzo de 2019

Els alumnes han estat seleccionats entre els que millor han realitzat un treball sobre el tema.

Curs de mediació per alumnes del centre.

lunes, 11 de marzo de 2019

Els alumnes mediadors del centre completen la seua formació per millorar la convivència del centre en un curs els dies 11 i 12 a l´IES Batoi d´Alcoi.

Xarrada als alumnes de FPB

jueves, 28 de febrero de 2019

Miguel Valdivieso exposa als alumnes de FPB com funciona el centre ocupacional de San Pacual d´Ibi. ACODIP.

Alcoianada 2019. Gimcana per la ciutat d´Alcoi.

viernes, 22 de febrero de 2019

Els alumnes de 1r de batxillerat han gaudit d´un dia diferent on ha deprés molt!