ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

Activitats extraescolars

Exposició del "Projecte Lesbos", Marxa solidària.

miércoles, 20 de febrero de 2019

La marxa tindrà lloc a Castalla el dia 7 d'abril. Seguirem informant!

Visita a la Universitat de València . Orientació per al curs vinent.

martes, 19 de febrero de 2019

Els alumnes de 2n de Batxillerat han visitat les diferents facultats de la Universitat de Valencia, en els tres Campus ; de Tarongers, de Burjassot i de Blasco Ibañez.

Visita a la Universitat d´Alacant . Orientació per al curs vinent.

viernes, 15 de febrero de 2019

Els alumnes de 2n de Batxillerat han visitat les diferents facultats de la Universitat d´Alacant.

Visita a la ciutat de Múrcia .Catedral i museus de la ciutat.

miércoles, 13 de febrero de 2019

El Departament de Religió amb els alumnes de 4t d´ESO i de 1r de BATi han admirat la seu metropolitana de la ciutat de Múrcia.

Visita a Alcoi. Visita al centre de la ciutat.

viernes, 8 de febrero de 2019

Els alumnes de 1r de l´ESO han visitat el Museu d´Arqueologia i el museu de Bombers , passejant pel centre de la ciutat.

Lliga de debat

jueves, 7 de febrero de 2019

Els alumnes assisteixen a la Universitat d'Alacant a la fase eliminatòria de la Lliga de debat de la Xarxa Vives d'universitats.

Manifest llegit el dia de la PAU.

miércoles, 30 de enero de 2019

Els alumnes de 2n de BAT , Èlia Mira i Jaume Leal i els de 1r de BAT Leyre Pérez i Jaume Arques han estat els encarregats de llegir el contundent missatge per la PAU i la no-violència.

Dia de la Pau. Ball de la Pau 2019.

martes, 29 de enero de 2019

El nostre centre crida fort per la Pau, i aquest any ballem per la pau. Hem decidit dansar amb les llunyanes dances de Macedònia i un ball seu tan mediterrani com és el Kastorianós.

Com Sona l´ESO 2019. Castalla.

viernes, 25 de enero de 2019

COM SONA L'ESO. DEL 8 A L'11 DE MAIG Desprès de molts anys participant com a centre en la trobada, en la present edició tenim el plaer de gaudir-la al nostre poble.

Visita a la Universitat d´Alacant . Pràctiques de biologia.

jueves, 17 de enero de 2019

L´interès per les ciències a l´IES Enric Valor de Castalla ha estat sempre molt important i és cada dia més i més formatiu, aquestes pràctiques mostren l´implicació dels Departaments.