Últimas noticias

DOS ALUMNES DE L'IES ENRIC VALOR CASTALLA SELECCIONATS PER ALS CAMPUS CIENTÍFICS D'ESTIU 2012

jueves, 14 de junio de 2012

Rubén Pérez Bernabeu i Marta Blázquez Vidal han estat seleccionats per als Campus Científics 2012 durant la setmana del 15 al 21 de juliol.

CONVENI AMB AMBILAMP

miércoles, 6 de junio de 2012

L'institut ha subscrit un conveni de col·laboració amb AMBILAMP, Associació per al Reciclatge de Llums, per a la instal·lació de contenidors de recollida de residus de llums.

IX JORNADES DE LA SALUT I LA CONVIVÈNCIA

viernes, 30 de marzo de 2012

El proper 2 i 3 d'abril se celebren les IX Jornades de la Salut i la Convivència al centre.

PREMI SAMBORI 2012

lunes, 26 de marzo de 2012

L'alumna Mireia Gil Sánchez ha sigut galardonada en el premi Sambori 2012 de la seua categoria.

XERRADA SOBRE XARXES SOCIALS

jueves, 8 de marzo de 2012

Aquest dijous, 8 de març, a les 20.00 hores al saló d'actes

L'IES ENRIC VALOR PER LA IGUALTAT DE SEXES

lunes, 5 de marzo de 2012

El centre celebrarà el dia internacional de la dona amb un partit de futbol mixt.

TALLER DE FORMACIÓ DE MEDIADORS

viernes, 3 de febrero de 2012

El pròxim dimarts 7 de febrer s'inicia el Taller de mediadors per a alumnes, pares, mares i professorat organitzat per l'Equip de Convivència de l'IES Enric Valor de Castalla

EL DIA ESCOLAR DE LA NO-VIOLÈNCIA I LA PAU

viernes, 27 de enero de 2012

Dilluns que ve, 30 de gener, celebrem el Dia Escolar de la No Violència i la Pau amb diverses activitats per a tots els nivells del nostre Centre.

JORNADA DE CONVIVÈNCIA AMB JOAN VAELLO

martes, 24 de enero de 2012

El dimecres 25 de gener tindrà lloc a les 13.00 hores una Jornada de Treball amb el professor i psicopedagog Joan Vaello per assessorar el nostre Centre sobre l'aplicació del Pla de Convivència

ACTIVITATS DIA 22 DE DESEMBRE

martes, 20 de diciembre de 2011

Informació sobre la jornada del dijous 22 de desembre.