XERRADA SOBRE "CIBERACOSO"

03/12/2012

cyberbullying

Aquest dimarts 4, a les 17.30 hores: reunió amb els pares i mares de 2n de l'ESO per a informar-se sobre aquest tema tan preocupant

Està vosté segur/a de que el seu fill o la seua filla no està acaçat?

Està vostè segur/a de que no han pujat cap foto d'ell o d'ella sense autorització al facebook, al tuenti o al twuitter amb algun comentari ofensiu?

Els alumnes veuen amb total normalitat "penjar" fotografies sense permís d'altres i fer comentaris que després circulen per la xarxa sense control. I les conseqüències poden ser molt greus.

Al nostre centre s'ha donat algun cas i, encara que no han tingut conseqüències greus, pensem que s'ha de tractar amb urgència i serietat.

Per això anem a realitzar les següents mesures:

1. El dimarts, 4 de desembre, farem una xerrada informativa per a tots els pares i les mares, amb l'assitència del sargent de la Guàrdia Civil de Castalla.
Aquesta xerrada està dirigida principalment als pares dels 2ns de l'ESO però poden assistir tots el que estigueu interessats.

2. Xerrades a tots els alumnes del centre.

3. Publicació en la web d'un llistat d'enllaços amb informació sobre el cyberbullying.

Donat que es tracta d'un tema molt seriós, us preguem que consulteu aquestos enllaços, que parleu amb els vostres fills i que VINGUEU A LA REUNIÓ.

Gràcies!!!

Autor: Administrador Enviar correo al redactor