8 DE MARÇ: DIA DE LA DONA A L'IES ENRIC VALOR

L'Institut es posa morat

L'IES Enric Valor a les Olimpíades de Teleco

sábado, 24 de febrero de 2018

Els alumnes de 2n de batxillerat Mª Isabel Pérez i Jaume Leal presenten els seus projectes a les V Olimpíades de Teleco de la Universitat d'Alacant.

Primera sessió del Cinefòrum de l'IES Enric Valor

lunes, 29 de enero de 2018

LA CHAQUETA METÁLICA (1987), de Stanley Kubrick DIMECRES 31 DE GENER A LES 18.00 AL SALÓ D'ACTES DE L'INSTITUT

Naix el Cinefòrum de l'IES Enric Valor

lunes, 29 de enero de 2018

Aquest projecte sorgeix amb la idea de crear una altra eina de relació entre el món educatiu i els diferents aspectes de la societat i específicament la cultura contemporània.

Club de Lectura IES Enric Valor

martes, 19 de diciembre de 2017

Nova proposta del Club, "Matar a un Ruiseñor" de Harper Lee, esteu tots convidats al seu comentari el 23 de gener de 2018. Disfruteu!!

Taller d'habilitats comunicatives a través del Teatre per als alumnes de 1r de Batxillerat

martes, 19 de diciembre de 2017

Taller a càrrec d'Esclafit Teatre. Serà el divendres 22 de desembre a l'Aula de Música, amb un grup tancat, qui vulga participar contactar amb Joande Mira, professor de Filosofia.

Lliga de Debat de l'IES Enric Valor

martes, 19 de diciembre de 2017

Diàleg, equip, expressió i respecte, aquests són els valors que els alumnes de l'equip del nostre centre utilitzaran en participar en la "Lliga de Debat" organitzada per la Xarxa Vives.

Proves homologades per a l'obtenció del nivell bàsic (A2) de les llengues anglès i francès

martes, 12 de diciembre de 2017

El proper 13 i 15 de febrer es realitzaran al centre les proves per a obtindre el nivell bàsic (A2) de les llengües francès i anglès respectivament.

Horaris per a arreplegar els llibres del banc de llibres de 3r d'ESO PMAR i 4t d'ESO

jueves, 5 de octubre de 2017

Els PARES dels alumnes de 3r d'ESO podran passar el dimarts 3 d'octubre per la biblioteca del centre per a arreplegar el lot de llibres assignat. Consulteu l'hora assignada.

Sol·licitud de convalidacions i exempcions de matèries d'ESO i Batxillerat

martes, 3 de octubre de 2017

S'ha obert el termini per sol·licitar les convalidacions de matèries d'ESO i Batxillerat pels ensenyaments professionals de Música i Dansa i esportistes d'alt nivell.