I JORNADES DE PORTES OBERTES

21/05/2018

Erasmus

La I Jornada de Portes Obertes del nostre centre, ha estat un èxit, l'afluència de visitants ha estat notable.

Els tallers que vam poder visitar són:

1. L'hortet: explicació de com es treballa a l'hort amb els alumnes, com es fa el seguiment de les plantes interiors del centre i l'ús de l'hivernacle
2. Acrogimnàstica: realització en equip d'exercicis de força i equilibri amb un sentit estètic i d'expressió corporal.
3. Voleibol: diversos exercicis de voleibol a l'escola per gaudir d'un esport amb un alt component d'equip.
4. Exposició d'art: mostra de les obres realitzades pels alumnes a plàstica
5. Tecnologia: exposició de diferents projectes i demostració per part de l'alumnat de 2n de batxillerat del funcionament de la impressora 3d, de la taula neumàtica i d'un programa denominat Scratch.
6. Viu el s. XX: exposició del projecte final de l'escena que recrea cada dècada dels quatre grups de 1r ESO; 20´,40´,60´ i 80.
7. Mostra de geografia i història: exposició dels projectes realitzats durant el curs pels alumnes.
8. Taller matemàtiques: exposició de com es treballen alguns aspectes de matemàtiques a primer d'ESO.
9. Erasmus+: explicació del programa.
10. Cinefòrum: mostra de les diferents pel·lícules vistes fins ara.
11. Què fem a música?: Exposició de diferents activitats realitzades al llarg del curs en diferents nivells. Dansa. Com sona l'eso.
12. Informàtica: explicació de com es treballa a informàtica i demostració dels videojocs desenvolupats pels alumnes
13. Laboratori de biología: explicació de les activitats pràctiques que es fan en biologia.

Agrair des d'ací l'esforç, la implicació i el treball de tots els presents en aquesta jornada, la contribució i participació de tots els professors i professores que van acudit al centre i que han estat setmanes treballant per mostrar el millor del nostre centre, ells són la raó de l'èxit d'aquesta jornada.

Cal destacar també la implicació aconseguida per part de l'alumnat, que ha participat activament de les activitats d'aquesta jornada, transmetre'ls en nom del Claustre i de l'Equip Directiu, el nostre agraïment i l'enhorabona per la seva contribució.
Als que no hagueu pogut assistir, adjunte una mostra del que vam viure, per animar-vos a participar en la pròxima convocatòria i contribuir a la difusió de les activitats del Centre.

Agrair també la participació de l'Ajuntament de Castalla, que ens va acompanyar durant tota la vesprada.

De nou, moltes gràcies en nom de l'Equip Directiu.

Autor: Ana García Alvite Enviar correo al redactor