Instituto de Enseñanza Secundaria Enric Valor

PROJECTE DE PARES/MARES DELEGATS D‘AULA

martes, 2 de noviembre de 2010

S‘inicia el Projecte de Pares/Mares delegats d‘Aula, un treball en comú entre l‘IES de Castalla i l‘AMPA

L‘EQUIP DE CONVIVÈNCIA ES PRESENTA

jueves, 28 de octubre de 2010

Després de la constitució de l‘Equip de Convivència, s‘ha elaborat un document explicatiu sobre les seues funcions i organització.

TALLERS DE PREVENCIÓ SOBRE LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

martes, 26 de octubre de 2010

El dimarts 26, dijous 28 i divendres 29 d'octubre es duran a terme tallers de prevenció sobre la violència de gènere per als grups de 3r d'ESO i 1r i 2n de PQPI.

MEDIACIÓ I RESOLUCIÓ DE CONFLICTES EN L‘ÀMBIT ESCOLAR I FAMILIAR

jueves, 21 de octubre de 2010

L‘IES de Castalla, que forma part de la xarxa de Centres Educatius Solidaris de Fundar, organitzarà una activitat sobre Mediació en col·laboració amb Ampli@.

CONSTITUCIÓ EQUIP DE CONVIVÈNCIA

miércoles, 13 de octubre de 2010

Avui, 13 d‘octubre de 2010, s‘ha constituït l‘Equip de Convivència de l‘IES de Castalla amb la participació d‘alumnes, mares, PAS i professorat.

HORT ESCOLAR

domingo, 10 de octubre de 2010

Els alumnes de 2n de PQPI planten aloe vera en l'hort escolar.

Visita del Director Territorial a Castalla

sábado, 9 de octubre de 2010

Va visitar el nostre centre el divendres 8 d‘octubre acompanyat de l‘alcalde i de la regidora d‘educació.

HOMENATGE A LABORDETA

domingo, 19 de septiembre de 2010

En el bloc de l‘assignatura d‘Història d‘Espanya, s‘ha publicat un homenatge a la figura humana i històrica de José Antonio Labordeta.

L‘AMPA ORGANITZA UN INTERCANVI DE LLIBRES DE TEXT PER ALS ALUMNES QUE HO NECESSITEN

lunes, 13 de septiembre de 2010

Per tal d‘aprofitar els llibres d‘un any per a l‘altre, es crea un banc de llibres.

La Justícia dóna la raó al director de l‘IES Las Norias de Monforte

jueves, 9 de septiembre de 2010

Va ser sancionat per la Conselleria d‘Educació per assumir la responsabilitat d‘haver posat al seu centre una fotografia del conseller cap a baix.