Instituto de Enseñanza Secundaria Enric Valor

MEDIACIÓ I RESOLUCIÓ DE CONFLICTES EN L‘ÀMBIT ESCOLAR I FAMILIAR

jueves, 21 de octubre de 2010

L‘IES de Castalla, que forma part de la xarxa de Centres Educatius Solidaris de Fundar, organitzarà una activitat sobre Mediació en col·laboració amb Ampli@.

CONSTITUCIÓ EQUIP DE CONVIVÈNCIA

miércoles, 13 de octubre de 2010

Avui, 13 d‘octubre de 2010, s‘ha constituït l‘Equip de Convivència de l‘IES de Castalla amb la participació d‘alumnes, mares, PAS i professorat.

HORT ESCOLAR

domingo, 10 de octubre de 2010

Els alumnes de 2n de PQPI planten aloe vera en l'hort escolar.

Visita del Director Territorial a Castalla

sábado, 9 de octubre de 2010

Va visitar el nostre centre el divendres 8 d‘octubre acompanyat de l‘alcalde i de la regidora d‘educació.

HOMENATGE A LABORDETA

domingo, 19 de septiembre de 2010

En el bloc de l‘assignatura d‘Història d‘Espanya, s‘ha publicat un homenatge a la figura humana i històrica de José Antonio Labordeta.

L‘AMPA ORGANITZA UN INTERCANVI DE LLIBRES DE TEXT PER ALS ALUMNES QUE HO NECESSITEN

lunes, 13 de septiembre de 2010

Per tal d‘aprofitar els llibres d‘un any per a l‘altre, es crea un banc de llibres.

La Justícia dóna la raó al director de l‘IES Las Norias de Monforte

jueves, 9 de septiembre de 2010

Va ser sancionat per la Conselleria d‘Educació per assumir la responsabilitat d‘haver posat al seu centre una fotografia del conseller cap a baix.

Redes (20/06/10): La revolución educativa

jueves, 24 de junio de 2010

El psicólogo Robert Roeser nos ayuda a redefinir el papel de profesores y maestros, y a buscar en la ciencia algunas propuestas para mejorar la educación de los futuros ciudadanos.

UNIVERSITAT I ORTOGRAFIA

viernes, 11 de junio de 2010

Si ets universitari o futur universitari i has estat avaluat per les teves faltes d‘ortografia, mira això i contesta qui avalua a l‘avaluador?

JA HO HAN ACONSEGUIT!

viernes, 11 de junio de 2010

El director de l‘IES Las Norias de Monforte del Cid ha presentat la dimissió abans que el tiren.