APROVA EL 100% D'ALUMNES EN LES PAU

martes, 20 de septiembre de 2011

Han aprovat tots els alumnes del nostre centre matriculats en les PAU de juny i setembre

CURS ONLINE "LA FAMILIA, SU PAPEL EN PREVENCIÓN"

viernes, 16 de septiembre de 2011

La Fundació per a l'Estudi, Prevenció i Assistència a les Drogodependències (FEPAD) organitza un curs online per a les famílies.

L'EQUIP DE CONVIVÈNCIA PRESENTA UNA COMUNICACIÓ A LA TROBADA DE PROFESSORAT MEDIADOR

martes, 5 de julio de 2011

La comunicació ha dut per títol "Com el Bambú" i s'ha presentat a la Trobada de Professorat Mediador celebrada el 5 de juliol en el CEFIRE d'Alacant.

PER FI TORNEM A SER L'IES ENRIC VALOR DE CASTALLA!!!

lunes, 6 de junio de 2011

El Consell Escolar Muncipal, reunit hui 6 de juny, ha aprovat la sol·licitd del canvi de nom del centre.

IES ENRIC VALOR!!!

sábado, 4 de junio de 2011

Aquest dilluns el Consell Escolar Municipal decidirà la restitució del nom del centre

ACOMIADAMENT DE L'ALUMNAT DE 2n DE BATXILLERAT

viernes, 27 de mayo de 2011

El divendres per la nit acomiadarem als companys que han acabat els seus estudis de 2n de Batxillerat.

VIII JORNADES DE LA SALUT I LA CONVIVÈNCIA

jueves, 21 de abril de 2011

Les activitats i tallers s'han desenvolupat amb un èxit total dins de l'horari habitual de l'alumnat els dies 19 i 20 d'abril de 2011.

LECTURA COL·LECTIVA D'OBRES D'ENRIC VALOR

miércoles, 13 de abril de 2011

El divendres 15 d'abril es celebrarà a l'Auditori de Castalla una lectura col·lectiva de les obres d'Enric Valor durant 12 hores ininterrompudes.

ENRIC VALOR RONDALLAIRE: CONFERÈNCIES.

viernes, 8 de abril de 2011

El dissabte 9 d'abril des de les 18.30 se celebrarà un cicle de Conferències entorn de l'activitat rondallística d'Enric Valor. La trobada tindrà lloc en el Saló d'Actes "Enric Valor" de l'IES de Castalla.

AQUEST DISSABTE UNA NOVA EXPOSICIÓ I UNES CONFERÈNCIES

viernes, 8 de abril de 2011

Inaugurem l'exposició "Publicacions de i sobre Enric Valor" i podrem assistir a tres conferències sobre l'obra valoriana.