Premis de Germans majors i menors. IES Enric Valor.

viernes, 21 de diciembre de 2018

Concurs de convivència per coneixer´s entre els germans majors i menors.

Teatre d´anglés.

viernes, 21 de diciembre de 2018

Els alumnes de 2n de l´ESO C van representar una obra en anglés, van aprendre molt i ho van disfrutar molt.

Tallers de fi de trimestre

viernes, 21 de diciembre de 2018

Un èxit! Alumnes al centre participant a tallers diversos oferits pels Departaments.

Tallers de fi de trimestre

miércoles, 19 de diciembre de 2018

El dia 21 de desembre els alumnes gaudiran d´un dia de tallers.

Proves homologades per a l'obtenció del nivell bàsic (A2) de les llengues anglès i francès

jueves, 13 de diciembre de 2018

El proper 13 i 19 de febrer es realitzaran al centre les proves per a obtindre el nivell bàsic (A2) de les llengües anglès i francès respectivament.

Activitats de Nadal a l'IES Enric Valor

lunes, 3 de diciembre de 2018

Mercat de llibres

Premis de postres del dinar de convivència de Halloween.

viernes, 30 de noviembre de 2018

Les alumnes Carla Zambrana i Alba Gonzàlez han aconseguit el primer i segon premi respectivament. Enhorabona!

Contra la Violència de gènere

lunes, 26 de noviembre de 2018

Diverses activitats organitzades pels alumnes i professors del centre per lluitar contra la Violència de Gènere.

El documental "Gel i pedra. Del Carrer Major a l'Àrtic", produit per Maite Mira, 3r Premi IX Eustory

miércoles, 21 de noviembre de 2018

El documental produit per Maite Mira Sempere, alumna de 2n de batxillerat durant el curs passat, ha obtés un 3r Premi de la IX edició Eustory.

"UN DIOS SALVAJE" EN EL CLUB DE LECTURA DEL IES ENRIC VALOR

martes, 13 de noviembre de 2018

El próximo 21 de noviembre, celebramos, a las 19h, la reunión del club de lectura. Estáis todos invitados.