Lliga de debat

jueves, 7 de febrero de 2019

Els alumnes assisteixen a la Universitat d'Alacant a la fase eliminatòria de la Lliga de debat de la Xarxa Vives d'universitats.

World Read Aloud Day

lunes, 4 de febrero de 2019

Cada año, en el Día Mundial de Leer en voz alta, personas de todo el mundo leen en voz alta y comparten historias para abogar por la alfabetización como un derecho humano que pertenece a todas las personas.

Tapons solidaris

lunes, 4 de febrero de 2019

La Societat Protectora d'Animals, PEPA, ens ha agraït la col·laboració del nostre Institut en la recollidad e tapons de plàstic.

Manifest llegit el dia de la PAU.

miércoles, 30 de enero de 2019

Els alumnes de 2n de BAT , Èlia Mira i Jaume Leal i els de 1r de BAT Leyre Pérez i Jaume Arques han estat els encarregats de llegir el contundent missatge per la PAU i la no-violència.

Dia de la Pau. Ball de la Pau 2019.

martes, 29 de enero de 2019

El nostre centre crida fort per la Pau, i aquest any ballem per la pau. Hem decidit dansar amb les llunyanes dances de Macedònia i un ball seu tan mediterrani com és el Kastorianós.

Com Sona l´ESO 2019. Castalla.

viernes, 25 de enero de 2019

COM SONA L'ESO. DEL 8 A L'11 DE MAIG Desprès de molts anys participant com a centre en la trobada, en la present edició tenim el plaer de gaudir-la al nostre poble.

Visita a la Universitat d´Alacant . Pràctiques de biologia.

jueves, 17 de enero de 2019

L´interès per les ciències a l´IES Enric Valor de Castalla ha estat sempre molt important i és cada dia més i més formatiu, aquestes pràctiques mostren l´implicació dels Departaments.

Visita a la Universitat d´Alcoi. Pràctiques de Química.

miércoles, 16 de enero de 2019

Els alumnes de ciències del centre han visitat la Universitat d´Alcoi on han fet unes pràctiques de Química.

Concert de música en valencià.

miércoles, 16 de enero de 2019

Assistència al concert del músic Pau Alabajos a Sax.

Visita a Alcoi. Visita al centre de la ciutat.

martes, 15 de enero de 2019

Amb els ecos de revolucions, història, Guerra Cívil, més les empentes de l´Alcoi del present, amb les seues magnífiques festes i patrimoni.