Jornadas de difusión de proyectos Erasmus en la Foia de Castalla

martes, 12 de julio de 2022

Participa nuestro centro.

Continua la Jornada de disseminació Erasmus + al nostre centre.

miércoles, 6 de julio de 2022

Segon dia en la que el professorat participant a les mobilitats Erasmus + de l'IES Enric Valor mostren al claustre de professors i professores el contingut de les seues estades als diferents cursos de formció a Europa.

Jornada de disseminació Erasmus + al nostre centre.

martes, 5 de julio de 2022

El professorat participant a les mobilitats Erasmus + de l'IES Enric Valor mostren al claustre de professors i professores el contingut de les seues estades als diferents jobsahadowing a Europa.

Pamplona 27 y 28 de junio, Jornadas iniciales de proyectos de movilidad Erasmus+ KA121 en Educación

martes, 28 de junio de 2022

Convocatoria 2022. Asiste nuestra coordinadora Sonia Castelló.

Erasmus + a Onda 15 Castalla.

lunes, 27 de junio de 2022

La profesora Amparo Cebrián ha contado el proyecto Erasmus +, Booki Cult, gracias al que 21 alumnos del centro han viajado a Portugal, Italia y Polonia.

Acte de fi de curs 2021-2022

martes, 21 de junio de 2022

Per finalitzar aquesta etapa de l' ESO o FPB.

Beques de transport ESO 2022/2023

viernes, 10 de junio de 2022

Tot l'alumnat que residisca a més de 3 km del centre té dret a ajudes al transport individual. Les sol·licituds han de presentar-se abans del 31 de juliol.