Erasmus a Alemanya.

01/12/2022

Erasmus a Alemanya

Visita al museu Miniatur Wunderland, una de les atraccions turístiques més visitades d’Alemanya.

Erasmus a Alemanya. Els alumnes i professorat comencen el dia amb una classe d'anglès amb alumnes de 13 anys. Els alumnes han practicat el speaking y el reading mitjançant un llibre de lectura. Les professores han observat noves metodologies de l’educació alemana que es poden implementar en llengües estrangeres.

Seguidament, hem anat al museu Miniatur Wunderland, una de les atraccions turístiques més visitades d’Alemanya. Recórrer els corredors d’aquest museu ens ha transportat a un món que ens fa recordar la nostra infància.

Amb les activitats de hui, els alumnes han desenvolupat les seues destreses comunicatives, han comparat les diferències culturals, i han après sobre el entorn i folklore d’Hamburg.
Marta i Sonia.