ERASMUS+ KA121/ 2022

Reunió Erasmus.

viernes, 3 de febrero de 2023

Amb les famílies que acolliran a estudiants francesos d’Illa Reunió del 12 al 17 de febrer.

Bona sort a Darko, Jorge, Cayetana , Joan i Júlia! A la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat.

viernes, 3 de febrero de 2023

Debaten sobre la qüestió següent: «Cal regular les xarxes socials per combatre la desinformació?»

Difusió Erasmus

jueves, 2 de febrero de 2023

Alumnes representants de tot l’alumnat que ha participat en les diverses mobilitats Erasmus d’enguany fins al moment.

Arranquen les fases locals de la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat de la Xarxa Vives

jueves, 26 de enero de 2023

Enguany participem novament a la Lliga de debat amb aquestos magnífics representants.

"All on Board" amb l'escriptor castellut Josep Lluís Bernabeu.

miércoles, 18 de enero de 2023

Dins de les activitats preparatòries de les mobilitats Erasmus.

Erasmus + a Atenes, Grècia. Últim dia a l'institut 1st GEL Agiou Dimitriou.

sábado, 17 de diciembre de 2022

Un viatge somiat molt de temps pel professorat i alumnat Erasmus de l’IES Enric Valor de Castalla.

Continuem l’Erasmus a Grècia

miércoles, 14 de diciembre de 2022

Vam recórrer Atenes de visita cultural guiats pels alumnes grecs.

Erasmus a Atenes.

miércoles, 14 de diciembre de 2022

Erasmus. Calurosa recepció a l'institut Agiou Dimitrou d’Atenes.

martes, 13 de diciembre de 2022

Els alumnes grecs s’han volcat amb nosaltres, ens han envoltat d’alegria durant l’estada al centre.

Hem començat la mobilitat Erasmus a Atenes, Grècia (de l’11 al 17 de desembre).

lunes, 12 de diciembre de 2022

El projecte que porta per títol, EL NOSTRE MAR, EL NOSTRE ENLLAÇ

El proyecto “2022-1-ES01-KA121-SCH-000058127” está cofinanciado por el programa Erasmus+ de la Unión Europea. El contenido de esta publicación es responsabilidad exclusiva del IES Enric Valor Castalla y ni la Comisión Europea, ni el Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE) son responsables del uso que pueda hacerse de la información aquí difundida.