JA SOM IES ENRIC VALOR!!!

24/11/2011

placa commemorativa

Hui ha eixit publicat al DOGV

Per fi ha arribat allò que molts esperàvem: l'aprovació, per part de la Conselleria d'educació, del canvi de denominació del nostre centre: ja tornem a ser IES ENRIC VALOR de Castalla.

Com us vam informar, el 6 de juny el Consell Escolar Muncipal va aprovar la sol·licitud de canvi de nom per al centre, després que claustre i nostre el consell escolar l'aprovaren.

Era una reivindicació antiga i un deute pendent amb el nostre escriptor. Crec que tots hem d'estar d'enhorabona.

I és d'agrair que la política no haja sigut en aquest cas un impediment per reivindicar la figura CULTURAL de Valor, sinó al contrari, ja què hem trobat el recolzament tant des de l'Acadèmia de la Llengua Valenciana com des del partit que gobernava fins juny. I aquest fet, si tenim en compte la història del nom del centre que tots coneixem, resulta molt important.

Autor: Administrador Enviar correo al redactor