INICI

lunes, 21 de noviembre de 2011

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

miércoles, 9 de noviembre de 2011

El pròxim 28 de novembre es realizaran les votacions al centre.

CONCURS HISPANOAMERICÀ D'ORTOGRAFIA DE L'ANY 2011

lunes, 17 de octubre de 2011

Un alumne del centre queda en setè lloc en la fase autonòmica del XII Concurs Hispanoamericà d'Ortografia.

CONSTITUCIÓ EQUIP DE CONVIVÈNCIA

viernes, 7 de octubre de 2011

S'ha constituït l'Equip de Convivència de l'IES de Castalla amb la participació d'alumnes, mares, PAS i professorat.

CONSTITUCIÓ EQUIP DE MEDIACIÓ CURS 2011/12

martes, 4 de octubre de 2011

L'Equip de Mediació del curs 2011/12, coordinat per Carmen Vidal, estarà format per professors, alumnes, pares/mares i conserge.

APROVA EL 100% D'ALUMNES EN LES PAU

martes, 20 de septiembre de 2011

Han aprovat tots els alumnes del nostre centre matriculats en les PAU de juny i setembre

CURS ONLINE "LA FAMILIA, SU PAPEL EN PREVENCIÓN"

viernes, 16 de septiembre de 2011

La Fundació per a l'Estudi, Prevenció i Assistència a les Drogodependències (FEPAD) organitza un curs online per a les famílies.

L'EQUIP DE CONVIVÈNCIA PRESENTA UNA COMUNICACIÓ A LA TROBADA DE PROFESSORAT MEDIADOR

martes, 5 de julio de 2011

La comunicació ha dut per títol "Com el Bambú" i s'ha presentat a la Trobada de Professorat Mediador celebrada el 5 de juliol en el CEFIRE d'Alacant.

PER FI TORNEM A SER L'IES ENRIC VALOR DE CASTALLA!!!

lunes, 6 de junio de 2011

El Consell Escolar Muncipal, reunit hui 6 de juny, ha aprovat la sol·licitd del canvi de nom del centre.

IES ENRIC VALOR!!!

sábado, 4 de junio de 2011

Aquest dilluns el Consell Escolar Municipal decidirà la restitució del nom del centre