INICI

XIII Jornades de la Salut i la Convivència

lunes, 21 de marzo de 2016

Aquest curs celebrem les XIII Jornades de la Salut i la Convivència

Llistat definitiu de notes de les proves homologades de nivell bàsic d'idiomes

jueves, 10 de marzo de 2016

S'ha publicat el llistat definitiu de notes de les proves homologades de nivell bàsic d'idiomes.

Llistat definitiu d'admesos a les proves homologades de nivell bàsic d'idiomes

miércoles, 3 de febrero de 2016

S'ha publicat el llistat definitiu d'admesos a les proves homologades de nivell bàsic d'idiomes.

Proves homologades per a l'obtenció del nivell bàsic (A2) de les llengues anglès i francès

jueves, 14 de enero de 2016

El proper 16 i 17 de febrer es realitzaran al centre les proves per a obtindre el nivell bàsic (A2) de les llengües anglès i francès.

Informació del programa Xarxallibres per a demanar ajudes per a llibres de text

miércoles, 25 de noviembre de 2015

La Conselleria d'educació ha emès una circular on s'informa a les famílies que volen participar en el programa Xarxallibres del procediment per a demanar les ajudes per a llibres de text.

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

viernes, 16 de octubre de 2015

Renovació de la primera mitat del Consell Escolar del Centre. Publicació dels RESULTATS DE L'ESCRUTINI DE LES VOTACIONS

Sol·licitud de convalidacions i exempcions de matèries d'ESO i Batxillerat

jueves, 8 de octubre de 2015

S'ha obert el termini per sol·licitar les convalidacions de matèries d'ESO i Batxillerat pels ensenyaments professionals de Música i Dansa i esportistes d'alt nivell.

HORARI D'INICI DE CURS ESO, BATX I FPB DIVENDRES, 11 DE SETEMBRE

miércoles, 29 de julio de 2015

Per al començament del curs escolar 2015-2016 s'inclou l'horari per al primer dia de classe per als alumnes de ESO, Batxiller i FPB.

REUNIÓ AMB ALUMNES I FAMILIES de 1r DE BATXILLERAT EL 7 SETEMBRE A LES 10.00H

miércoles, 22 de julio de 2015

Reunió per trasmetre informació sobre la nova estructura de 1r de Batxillerat i formalització de la nova matrícula

LLIBRES DE TEXT 2015-16