INICI

Últimes notícies

PROVES HOMOLOGADES PER A L'OBTENCIÓ DEL NIVELL BÀSIC (A2) DE LES LLENGUES ANGLÈS I FRANCÈS

lunes, 16 de enero de 2017

El proper 15 i 17 de febrer es realitzaran al centre les proves per a obtindre el nivell bàsic (A2) de les llengües francès i anglès respectivament.

Beques per a estudiar 1r de Batxillerat en els Estats Units i Canada

jueves, 3 de noviembre de 2016

La sol·licitud està dirigida per a alumnes que cursen 4t d'ESO aquest any. El termini per a fer la sol·licitud finalitza el 15 de noviembre de 2016.

Butlletí d'informació curs 16-17

miércoles, 26 de octubre de 2016

Calendari escolar per al curs 2016-2017

viernes, 14 de octubre de 2016

BANC DE LLIBRES IES ENRIC VALOR

martes, 4 de octubre de 2016

S'adjunta horari de recollida de llibres de text del banc de llibres, per als alumnes de 1r de l'ESO. Els llibres seran retirats pels pares en la biblioteca del centre, en el torn que s'indica.

Reial decret 310/2016, de 29 de juliol, pel qual es regulen les avaluacions finals d'educació secund

lunes, 26 de septiembre de 2016

La concreció d'aquestes proves és competència de les administracions autonòmiques, que encara no han publicat cap normativa al respecte.

Sol·licitud de convalidacions i exempcions de matèries d'ESO i Batxillerat

martes, 20 de septiembre de 2016

S'ha obert el termini per sol·licitar les convalidacions de matèries d'ESO i Batxillerat pels ensenyaments professionals de Música i Dansa i esportistes d'alt nivell.

Esmenes i addendes del llistat de llibres de text

miércoles, 27 de julio de 2016

Publiquem esmenes i addendes del llistat de llibres de text publicat el passat dia 12 de juliol

Informació sobre el banc de llibres

jueves, 21 de julio de 2016

Estem a l'espera de que Conselleria ens informe de la quantitat màxima de diners que estem autoritzats a gastar per a la compra de llibres.

RECEPCIÓ ALUMNAT SETEMBRE

viernes, 15 de julio de 2016