INICI

HORARI EXÀMENS EXTRAORDINARIS 2n DE BATXILLERAT

Matriculació de les Proves d'accés a la Universitat 2015/2016

martes, 24 de mayo de 2016

La presentació de les sol·licituds de matrícula es realitzarà des de el dia 30 de maig al 2 de juny (fins a les 14:00). Les proves es realitzaran els dies 7,8 i 9 de juny

INFORMACIÓ IMPORTANT PER A TOTES LES FAMÍLIES

jueves, 12 de mayo de 2016

Benvolgudes famílies; Des de fa unes setmanes estem trobant entrepans, sense desembolicar, de la mateixa grandària i en el mateix lloc de l'institut.

Admissió nou alumnat 2016/2017

lunes, 2 de mayo de 2016

Les dates de presentació d'instàncies per al procés d'admissió de nou alumnat seran del 23 de maig al 2 de juny de 2016 a la Secretaria del Centre.

XIII Jornades de la Salut i la Convivència

lunes, 21 de marzo de 2016

Aquest curs celebrem les XIII Jornades de la Salut i la Convivència

Llistat definitiu de notes de les proves homologades de nivell bàsic d'idiomes

jueves, 10 de marzo de 2016

S'ha publicat el llistat definitiu de notes de les proves homologades de nivell bàsic d'idiomes.

Llistat definitiu d'admesos a les proves homologades de nivell bàsic d'idiomes

miércoles, 3 de febrero de 2016

S'ha publicat el llistat definitiu d'admesos a les proves homologades de nivell bàsic d'idiomes.

Proves homologades per a l'obtenció del nivell bàsic (A2) de les llengues anglès i francès

jueves, 14 de enero de 2016

El proper 16 i 17 de febrer es realitzaran al centre les proves per a obtindre el nivell bàsic (A2) de les llengües anglès i francès.

Informació del programa Xarxallibres per a demanar ajudes per a llibres de text

miércoles, 25 de noviembre de 2015

La Conselleria d'educació ha emès una circular on s'informa a les famílies que volen participar en el programa Xarxallibres del procediment per a demanar les ajudes per a llibres de text.

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

viernes, 16 de octubre de 2015

Renovació de la primera mitat del Consell Escolar del Centre. Publicació dels RESULTATS DE L'ESCRUTINI DE LES VOTACIONS