INICI

Últimes notícies

HORT ESCOLAR

domingo, 10 de octubre de 2010

Els alumnes de 2n de PQPI planten aloe vera en l'hort escolar.

Visita del Director Territorial a Castalla

sábado, 9 de octubre de 2010

Va visitar el nostre centre el divendres 8 d‘octubre acompanyat de l‘alcalde i de la regidora d‘educació.

HOMENATGE A LABORDETA

domingo, 19 de septiembre de 2010

En el bloc de l‘assignatura d‘Història d‘Espanya, s‘ha publicat un homenatge a la figura humana i històrica de José Antonio Labordeta.

L‘AMPA ORGANITZA UN INTERCANVI DE LLIBRES DE TEXT PER ALS ALUMNES QUE HO NECESSITEN

lunes, 13 de septiembre de 2010

Per tal d‘aprofitar els llibres d‘un any per a l‘altre, es crea un banc de llibres.

La Justícia dóna la raó al director de l‘IES Las Norias de Monforte

jueves, 9 de septiembre de 2010

Va ser sancionat per la Conselleria d‘Educació per assumir la responsabilitat d‘haver posat al seu centre una fotografia del conseller cap a baix.

Redes (20/06/10): La revolución educativa

jueves, 24 de junio de 2010

El psicólogo Robert Roeser nos ayuda a redefinir el papel de profesores y maestros, y a buscar en la ciencia algunas propuestas para mejorar la educación de los futuros ciudadanos.

UNIVERSITAT I ORTOGRAFIA

viernes, 11 de junio de 2010

Si ets universitari o futur universitari i has estat avaluat per les teves faltes d‘ortografia, mira això i contesta qui avalua a l‘avaluador?

JA HO HAN ACONSEGUIT!

viernes, 11 de junio de 2010

El director de l‘IES Las Norias de Monforte del Cid ha presentat la dimissió abans que el tiren.

GUANYADORS DE LA NOVENA SETMANA MIGUEL HERNÁNDEZ

jueves, 10 de junio de 2010

Un grup d'alumnes del centre guanya el premi de la novena setmana del concurs Miguel Hernández.

HORARI AUTOBUS ALUMNAT PAU 2010

viernes, 4 de junio de 2010

Ací es recull l'horari de l'autobus que portarà i arreplegarà a l'alumnat del centre matriculat de la PAU.