INICI

Últimes notícies

GALA DE SOLIDARITAT A L'AULA

martes, 3 de noviembre de 2009

El 3 de novembre es va celebrar la Gala de Solidaritat a l'Aula, una trobada de tots els membres de la Xarxa de Centres Educatius Solidaris.

NOVA PRESIDENTA DE L‘AMPA

viernes, 23 de octubre de 2009

Renovació en la Junta de l‘AMPA ”Enric Valor” de l‘IES de CASTALLA

VISITA AL MARQ

martes, 6 de octubre de 2009

Un grup d'alumnes de 1r i 2n de batxillerat visiten "La belleza del cuerpo" al MARQ.

BENVINGUTS I BENVINGUDES!!

martes, 15 de septiembre de 2009

El dimarts 15 de setembre comença el curs escolar 2009-2010.

RELLEU EN LA DIRECCIÓ DEL CENTRE

martes, 30 de junio de 2009

A l‘acabar el seu mandat, José Antº Moreno Nieves cessa com a director de l‘IES de Castalla, sent rellevat per Juan Antonio Olmedo López.

Premios a los alumnos de bachillerato con mejor expediente

lunes, 29 de junio de 2009

La Universidad Politécnica de Valencia (UPV) quiere premiar a los alumnos de bachillerato, con el objetivo de reconocer el esfuerzo realizado en sus estudios e incentivar su formación universitaria.

Matriculació 2009/2010

viernes, 19 de junio de 2009

Consulta el calendari per recollir el sobre per tal de formalitzar la matrícula del próxim curs académic corresponent al periode de juny y juliol de 2009.

LA REVISTA

jueves, 18 de junio de 2009

Ja ha eixit el nombre d‘aquest curs de la nostra Revista CLARIÓ. Si desitges tenir-la, passa‘t pel centre i adquireix-la amb l‘aportació de ¤1 .

DEMÀ FESTA FINAL DE CURS EN L‘AUDITORI.

jueves, 18 de junio de 2009

Demà, divendres 19 de juny, se celebrarà en l‘Audotori de Castalla la festa de comiat de curs 2008-09 amb diversos actes.