INICI

Últimes notícies

GRADUACIÓ DE LA PROMOCIÓ 2008-2009 DE 2n DE BATXILLERAT

sábado, 30 de mayo de 2009

Ahir 29 de maig es va celebrar la festa de Cloenda de curs dels alumnes de 2n de Batxillerat a l'Auditori de Castalla

L‘IES de Castalla comptarà amb un PQPI d‘Administració en el curs 2009-2010.

viernes, 22 de mayo de 2009

Aquest PQPI se suma al d‘Instal·lacions Electrotècniques que s‘imparteix des de fa dos anys.

JORGE I BEA ES CASEN

miércoles, 20 de mayo de 2009

Dissabte que ve 23 de maig es casen a Villena els nostres companys Jorge i Bea. És la primera parella de professors que veem casar-se, per tant és un dia especial. Felicitats de part de tots els que els estimem.

EXÀMENS RESOLTS DE SELECTIVITAT

domingo, 10 de mayo de 2009

Ara que s‘acosta la Selectivitat, avui queda un mes, et proposem aquesta pàgina amb exàmens resolts perquè prepares els teus exàmens finals i la Selectivitat. Sort per a tots i totes.

VI Jornades de la salut i la convivència

viernes, 3 de abril de 2009

El 6, 7 i 8 d'abril es celebraran les VI Jornades de la Salut i la Convivència.

INCORPORACIÓ NOU PROFESSORAT

viernes, 6 de febrero de 2009

Durant aquesta setmana s‘han incorporat al nostre Centre Elena Torregrosa Juan, professora de matemàtiques, i Juan Francisco Martín Sánchez, professor d‘anglés.

ACTIVITAT PRÈVIA DEL DIA DE LA PAU

jueves, 29 de enero de 2009

Com activitat prèvia al Dia de Escolar de la Pau, el Comandant en Cap del Quartel de la Guàrdia Civil de Castalla En José Carlos Bañón, realitza una xerrada sobre xenofòbia i racisme.

Elecció logo equip de mediació

miércoles, 28 de enero de 2009

Tria el logo que més t‘agrade per a l‘equip de mediació

CAP DE SETMANA PER A EXCEL·LENTS. ÀMBIT CIENTÍFIC.

domingo, 11 de enero de 2009

La Fundació de la Comunitat Valenciana per a la Qualitat de l‘Educació dirigida a reconèixer i recompensar l‘esforç acadèmic de l‘alumnat, ha organitzat un Cap de Setmana per a Excel•lents en relació amb l‘àmbit científic

III TROBADA EDUCATIVA “QUINA EDUCACIÓ VOLEM PER ALS NOSTRES FILLS”

martes, 6 de enero de 2009