L‘IES DE CASTALLA ARREPLEGA EL SEGELL SOLIDARI DE LA CONSELLERIA D‘IMMIGRACIÓ

martes, 2 de diciembre de 2008

Rafael Blasco lliura els Segells Solidaris a 36 centres educatius de la Comunitat.

FLOREN GUARDONAT

martes, 28 de octubre de 2008

Floren Martín, conserge del nostre Centre, ha estat guardonat amb el segon premi del concurs de figures ‘3D, Anual d‘Art Popular 2008‘, organitzada per la Regidoria de Cultura de la localitat.

CORRELLENGUA 2008 A CASTALLA

martes, 7 de octubre de 2008

Hui dia 8 d‘octubre arriba el Correllengua a Castalla

PRESENTACIÓ VÍDEO DROGODEPENDÈNCIES

jueves, 25 de septiembre de 2008

Divendres 26 de setembre, presentació del vídeo sobre Drogodependències elaborat pels nostres alumnes.

ACTE FINAL DE CURS 2007/2008.

viernes, 20 de junio de 2008

Dimecres passat es va celebrar l'acte de final de curs 2007/08 en el qual es van lliurar les orles als alumnes de 4t d'ESO.

L‘IES de Castalla guanya el 1r Premi BOPI

viernes, 13 de junio de 2008

L‘IES de Castalla ha guanyat el 1r Premi de Bones Pràctiques per a la Integració (BOPI) amb una dotació de 6.000 euros segons publica el DOCV d‘ahir, 12 de juny.

XXI Trobada d’Escoles Valencianes de l‘Alcoià-Comtat a Castalla

domingo, 8 de junio de 2008

Ahir dissabte es va celebrar la XXI edició de la Trobada d’Escoles Valencianes de l‘Alcoià- Comtat a Castalla en un dia assolellat, però que la pluja va deslluir en els seus últims actes, encara que sense perdre el seu caràcter festiu.

Dissabte que ve, 7 de juny, per fi la Trobada

miércoles, 4 de junio de 2008

Dissabte que ve se celebrarà a Castalla la 21ª edició de la Trobada d’Escoles Valencianes baix el lema “El valencià és futur. 20 anys d’ensenyament en valencià a Castalla”, amb la participació de l‘IES de Castalla.