Participació dels alumnes del centre en la prova Cangur de matemàtiques.

jueves, 21 de marzo de 2019

Alumnes de 3r ,4t i de 1r de Batxillerat participen en les proves a la ciutat d´Alcoi.

Visita al Museu de la Biodiversitat d´Ibi i al Jardí Botànic de la ciutat. Alumnes de primer d'ESO.

miércoles, 20 de marzo de 2019

El Departament de Biologia i les professores Carmen Campos, Arantxa Espí i Patricia Soriano.

Viatge dels alumnes de Batxillerat a Tarragona.

miércoles, 20 de marzo de 2019

Visita a Tarragona, delta de l´Ebre i museu i lloc de la batalla de l´Ebre de la Guerra Civil Espanyola.

Premis del concurs del dia de la dona

viernes, 15 de marzo de 2019

Del 8 de març de 2019

Entrevista a la directora de l´Arxiu de la Democràcia. UA

miércoles, 13 de marzo de 2019

Els alumnes de 1r de Batxillerat dins del projecte de l´assignatura d´Història del Món Contemporani han entrevistat a la directora de l´Arxiu de l aDemocràcia.

Visita a l´empresa "Envases Durà" per veure el procés d´elaboració del cartó.

martes, 12 de marzo de 2019

Els alumnes han estat seleccionats entre els que millor han realitzat un treball sobre el tema.

Curs de mediació per alumnes del centre.

lunes, 11 de marzo de 2019

Els alumnes mediadors del centre completen la seua formació per millorar la convivència del centre en un curs els dies 11 i 12 a l´IES Batoi d´Alcoi.

Dia de les Dones.

viernes, 8 de marzo de 2019

Dia Internacional de la Dona 2019: "Pensem en igualtat, construïm amb intel·ligència, innovem per al canvi". Ana G. Alvite

Dia de les Dones.

jueves, 7 de marzo de 2019

Visibilització del 8M al centre

Nuestra directora participa estos días en una formación incluida en el Proyecto Erasmus +

miércoles, 6 de marzo de 2019

Nuestra directora participa estos días en una formación incluida en el Proyecto Erasmus+ .