ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

Actividades extraescolares

Lliga de debat

jueves, 7 de febrero de 2019

Els alumnes assisteixen a la Universitat d'Alacant a la fase eliminatòria de la Lliga de debat de la Xarxa Vives d'universitats.

Manifest llegit el dia de la PAU.

miércoles, 30 de enero de 2019

Els alumnes de 2n de BAT , Èlia Mira i Jaume Leal i els de 1r de BAT Leyre Pérez i Jaume Arques han estat els encarregats de llegir el contundent missatge per la PAU i la no-violència.

Dia de la Pau. Ball de la Pau 2019.

martes, 29 de enero de 2019

El nostre centre crida fort per la Pau, i aquest any ballem per la pau. Hem decidit dansar amb les llunyanes dances de Macedònia i un ball seu tan mediterrani com és el Kastorianós.

Com Sona l´ESO 2019. Castalla.

viernes, 25 de enero de 2019

COM SONA L'ESO. DEL 8 A L'11 DE MAIG Desprès de molts anys participant com a centre en la trobada, en la present edició tenim el plaer de gaudir-la al nostre poble.

Visita a la Universitat d´Alacant . Pràctiques de biologia.

jueves, 17 de enero de 2019

L´interès per les ciències a l´IES Enric Valor de Castalla ha estat sempre molt important i és cada dia més i més formatiu, aquestes pràctiques mostren l´implicació dels Departaments.

Visita a la Universitat d´Alcoi. Pràctiques de Química.

miércoles, 16 de enero de 2019

Els alumnes de ciències del centre han visitat la Universitat d´Alcoi on han fet unes pràctiques de Química.

Concert de música en valencià.

miércoles, 16 de enero de 2019

Assistència al concert del músic Pau Alabajos a Sax.

Visita a Alcoi. Visita al centre de la ciutat.

martes, 15 de enero de 2019

Amb els ecos de revolucions, història, Guerra Cívil, més les empentes de l´Alcoi del present, amb les seues magnífiques festes i patrimoni.

Premis de Germans majors i menors. IES Enric Valor.

viernes, 21 de diciembre de 2018

Concurs de convivència per coneixer´s entre els germans majors i menors.

Tallers de fi de trimestre

viernes, 21 de diciembre de 2018

Un èxit! Alumnes al centre participant a tallers diversos oferits pels Departaments.