ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

Actividades extraescolares

Visita al centre d'educació especial Sanchis Banús d'Ibi.

viernes, 5 de abril de 2019

Alumnes de Psicologia de 2n de Batxillerat.

Visita a València, Ciutat de les Arts i les Ciències i altres activitats lúdiques.

martes, 2 de abril de 2019

Els tutors i la tutora de 2n de l´ESO A, B i C Joaquín Rojo, Sonia Castelló i Javier Valdès han organitzat aquesta eixida per gaudir d´un dia de convivència i aprenentatge.

CONCURS ODISSEA 2019

viernes, 29 de marzo de 2019

Un grup d'alumnes de Batxillerat de Llatí i Grec van participar el passat febrer al Concurs Odissea 2019.

Taller de nous materials i nanomaterials.

viernes, 29 de marzo de 2019

Al departament de material d´Ingenyeria mecànica de la Universitat a Alcoi.

Excursió a Cartagena d´alumnes de 1r d´ESO del centre IES Enric Valor.

viernes, 29 de marzo de 2019

Els tutors i tutores de 1r acompanyen els alumnes visitant el centre de Cartagena i gaudint d´un dia fantàstic.

Teatre en valencià.

martes, 26 de marzo de 2019

El centre IES Enric Valor de Castalla vetla per la promoció i ús de la nostra llengua, el valencià , com no pot ser d´altra manera.

Alumnes participen a les proves Cangur de matemàtiques.

viernes, 22 de marzo de 2019

Proves Cangur

Participació dels alumnes del centre en la prova Cangur de matemàtiques.

jueves, 21 de marzo de 2019

Alumnes de 3r ,4t i de 1r de Batxillerat participen en les proves a la ciutat d´Alcoi.

Visita al Museu de la Biodiversitat d´Ibi i al Jardí Botànic de la ciutat. Alumnes de primer d'ESO.

miércoles, 20 de marzo de 2019

El Departament de Biologia i les professores Carmen Campos, Arantxa Espí i Patricia Soriano.

Viatge dels alumnes de Batxillerat a Tarragona.

miércoles, 20 de marzo de 2019

Visita a Tarragona, delta de l´Ebre i museu i lloc de la batalla de l´Ebre de la Guerra Civil Espanyola.