INICI

Últimes notícies

IES ENRIC VALOR!!!

sábado, 4 de junio de 2011

Aquest dilluns el Consell Escolar Municipal decidirà la restitució del nom del centre

ACOMIADAMENT DE L'ALUMNAT DE 2n DE BATXILLERAT

viernes, 27 de mayo de 2011

El divendres per la nit acomiadarem als companys que han acabat els seus estudis de 2n de Batxillerat.

VIII JORNADES DE LA SALUT I LA CONVIVÈNCIA

jueves, 21 de abril de 2011

Les activitats i tallers s'han desenvolupat amb un èxit total dins de l'horari habitual de l'alumnat els dies 19 i 20 d'abril de 2011.

LECTURA COL·LECTIVA D'OBRES D'ENRIC VALOR

miércoles, 13 de abril de 2011

El divendres 15 d'abril es celebrarà a l'Auditori de Castalla una lectura col·lectiva de les obres d'Enric Valor durant 12 hores ininterrompudes.

AQUEST DISSABTE UNA NOVA EXPOSICIÓ I UNES CONFERÈNCIES

viernes, 8 de abril de 2011

Inaugurem l'exposició "Publicacions de i sobre Enric Valor" i podrem assistir a tres conferències sobre l'obra valoriana.

ENRIC VALOR RONDALLAIRE: CONFERÈNCIES.

viernes, 8 de abril de 2011

El dissabte 9 d'abril des de les 18.30 se celebrarà un cicle de Conferències entorn de l'activitat rondallística d'Enric Valor. La trobada tindrà lloc en el Saló d'Actes "Enric Valor" de l'IES de Castalla.

L'IES DE CASTALLA AMB ENRIC VALOR

martes, 5 de abril de 2011

Noves activitats al voltant del Centenari d'Enric Valor: exposició "Enric Valor a la premsa", Contacontes a càrrec de Vicent Camps i Teatre per part de "Això Teatre".

PREMI SAMBORI 2011 FASE COMARCAL

lunes, 4 de abril de 2011

Dos alumnes del centre guanyen el Premi Sambori en la fase comarcal.

EL CONSELL ESCOLAR APROVA LA SOL·LICITUD DEL CANVI DE NOM DEL CENTRE

jueves, 31 de marzo de 2011

Només resta l'aprovació per part del Consell Escolar Municipal.

EXPOSICIÓ "VALOR A LA PREMSA" EN L'IES DE CASTALLA.

martes, 29 de marzo de 2011

El Centre Cultural Castellut, en col.laboració amb l'IES de Castalla, inaugura una exposició sobre la figura d'Enric Valor en la premsa.