PLA DE TRANSICIÓ

Últimes noticies

INFORMACIÓ PARES, MARES I ALUMNES DE NOVA INCORPORACIÓ AL CENTRE

lunes, 21 de junio de 2021

Us adjuntem informació sobre l'etapa que els vostres fills i filles estan a punt de començar. Entenem que aquest procés us puga generar dubtes i incertessa, però poc a poc anirem resolent-los. Molts d'ànims

Matricula 2021-2022 per als alumnes procedents del CEIP Rico Sapena

lunes, 21 de junio de 2021

A aquesta notícia poden trobar les instruccions i tota la documentació per a realitzar el procés de matrícula per a 1r d'ESO. El termini de lliurament de sol·licituds anirà del 25 al 30 de juny.

PREMATRÍCULA 1r ESO PER AL CURS 2021-2022

miércoles, 26 de mayo de 2021

Estem preparant i organitzat l'optativitat per al curs 21/22, per la qual cosa l'alumnat del CEIP Rico Sapena, ha d'emplenar els formularis de 1r d'ESO, on triarà les optatives segons ordre de preferència.

Organització curricular de 1r d'ESO

viernes, 12 de junio de 2020

El centre està preparant l'organització curricular per àmbits per a dur a terme en tos els grups de 1r d'ESO al curs 2020-2021.

Presentem el projecte d'innovació: e-ducació activa

jueves, 11 de junio de 2020

L'objectiu general d'aquest projecte és el convertir l'alumnat en protagonista del seu procés d'ensenyament i aprenentatge, orientant la pràctica docent a l'adquisició de les competències clau amb l'aplicació de metodologies actives.

Consells per a l'institut

lunes, 1 de junio de 2020

Us adjuntem informació del departament d'orientació sobre la transició de primària a secundària.