SECRETARIA

Informació del programa Xarxallibres per a demanar ajudes per a llibres de text

miércoles, 25 de noviembre de 2015

La Conselleria d'educació ha emès una circular on s'informa a les famílies que volen participar en el programa Xarxallibres del procediment per a demanar les ajudes per a llibres de text.

Sol·licitud de convalidacions i exempcions de matèries d'ESO i Batxillerat

jueves, 8 de octubre de 2015

S'ha obert el termini per sol·licitar les convalidacions de matèries d'ESO i Batxillerat pels ensenyaments professionals de Música i Dansa i esportistes d'alt nivell.

Colonies de vacances en anglés 1rESO

miércoles, 15 de abril de 2015

El Ministeri d'Educació ha convocat ajudes per als alumnes del primer curs d'ESO fins als 13 anys d'edat per a la realització de d'un programa d'immersió lingüística en anglés a l'estiu de 2015.

Consell Escolar

viernes, 7 de febrero de 2014

Amb la finalitat d'agilitar la reunió del consell escolar de 12 de febrer als arxius annexos disposeu de diferent informació referent als punts a tractar a l'ordre del dia.

Sol·licitud d'ajudes per a transport

lunes, 24 de junio de 2013

S'ha publicat la resolució que regula la prestació de ajudes per al transport escolar.

Premi extraordinari de batxillerat

miércoles, 12 de junio de 2013

Conselleria d'Educació ha convocat els premis extraordinaris de batxillerat per distingir els estudiants que han realitzat d'una manera més brillant els seus estudis de Batxillerat.

Preinscripció universitària

viernes, 7 de junio de 2013

Els alumnes que finalitzen el batxillerat i han superat la selectivitat pen la convocatòria ordinària poden realitzar la preinscripció per accedir a la universitat entre el 17 de juny al 5 de juliol.

Programa de recuperació i utilització educativa de pobles abandonats

viernes, 7 de junio de 2013

El Ministeri d'Educació ha convocat un Programa de recuperació i utilització educativa de pobles abandonats destinat a l'alumnat de tercer i quart curs d'Educació Secundària Obligatòria, programes de qualificació professional inicial i Batxillerat.

Campus d'Aprofundiment Científic

miércoles, 5 de junio de 2013

El Ministeri d'Educació ha convocat el Programa d'aprofundiment científic destinat a l'alumnat de quart curs d'Educació Secundària Obligatòria.

SOL·LICITUD ADMISSIÓ BATXILLERAT CURS 2013/2014

lunes, 27 de mayo de 2013

Si vols estudiar batxillerat el proper curs 2013-2014 en els impressos i arxius adjuntos trobaràs l'informació que necessites.