CONSTITUCIÓ EQUIP DE CONVIVÈNCIA

13/10/2010

Equip de Convivència

Foto

Avui, 13 d'octubre de 2010, s'ha constituït l'Equip de Convivència de l'IES de Castalla amb la participació d'alumnes, mares, PAS i professorat.

L'Equip està format per Cristina Ibáñez, cap d'Estudis, Irene Saez, coordinadora d'ESO, els professors i professores Joan Castells, José Antº Sánchez, Alicia Valor, Marisa Soriano, Mariola López, José Antº Moreno, Graciela Crespo, Yolanda Blasco, Mari Cruz Valera ,, Joan de Deu Mira i Paco Cerdá; els alumnes Héctor Pérez Payá, Valen García (de 4t B) i Mónica Berenguer (de 4t A); les mares Pepi Sarabia i Maricarmen Pérez Giménez; més Floren Martí, en representació del PAS (Personal d'Administració i Serveis); actua com a coordinadora Carme Vidal.
Dins d'aquest grup s'inclouen les persones que formen part de l'equip de mediació (Carme, Floren, Joan, José A. Sánchez, Marisa, Mariola, Yolanda, Maricruz i Paco Cerdá).
Per aquest curs s'han fixat una sèrie d'objectius entre els que podem destacar:
- la impartició d'un programa d'habilitats socials en primer cicle d'ESO.
- la continuació de la formació d'alumnes mediadors.
- el tutelatge per part d'alumnes de 4t d'ESO a alumnes nouvinguts de 1r d'ESO.
- el seguiment d'alumnes amb problemes de convivència.
- la difusió del treball en convivència de l'Equip i del Centre en general.

Per a aconseguir aquests objectius s'ha fixat una reunió setmanal els dimecres a les 13 hores, sempre que la resta de calendari de reunions ho permeta. En tot cas, el grup de mediadors es reunirà sempre que la urgència dels casos ho requerisca

Autor: José Antonio Moreno Nieves Enviar correo al redactor