LES UNIVERSITATS VALENCIANES NO SABEN HISTÒRIA

11/06/2010

Ni tampoc elaborar un examen.

A l‘última convocatòria de Selectivitat hem descobert que les universitats valencianes, tan aficionades elles a enviar als seus membres acudits per e-mail sobre la incompetència dels nostres alumnes i alumnes de l‘ESO, no saben Història ni maquetar un examen.

En l‘opció B de l‘examen d‘Història, sobre uns textos de la construcció del Valle de los Caídos”, la pregunta era que l‘alumne relacionara el primer franquisme amb ”El Monestir de El Escorial” (sic). Sí estan prop, però què tenen a veure històricament?.

A més observeu el disseny de l‘examen: quants textos hi ha?, on comença i acaba cadascun?

En fi, la Universitat que demana ”Qualitat i Excel·lència” als nostres alumnes duu anys caracteritzant-se per la seua incompetència i estar dirigida no pels més capaços si no pels millor situats en les seues lluites internes.

Autor: José Antonio Moreno Nieves Enviar correo al redactor