Preinscripció universitària

07/06/2013

Imagens Notícia
Principal

Els alumnes que finalitzen el batxillerat i han superat la selectivitat pen la convocatòria ordinària poden realitzar la preinscripció per accedir a la universitat entre el 17 de juny al 5 de juliol.

El procés de Preinscripció és necessari per a accedir al primer curs de les titulacions universitàries oficials de grau. El termini per a la convocatòria ordinària és entre el 17 de juny al 5 de juliol.

La sol.licitud de preinscripció per a obtindre plaça en el primer curs dels estudis universitaris oficials de grau es realitzarà a través de l'assistent telemàtic disponible a la l'adreça www.preinscripcion.gva.es.

Els alumnes no hauran d'imprimir i presentar la sol.licitud de preinscripció impresa en paper; per a això, quan accedisquen a l'assistent telemàtic, s'identificaran amb el número de DNI o NIE o passaport, i a més amb la clau que se'ls proporciona el primer dia de la prova d'accés a la universitat per a accedir al portal de l'alumne PASEU, excepte els alumnes amb una discapacitat o la condició d'esportista d'alt rendiment que han de presentar la sol.licitud en paper en la universitat d'Alacant(Aulari I, Planta Baixa, Sala d'Informàtica de Lliure Accés).

Autor: Jorge Fernández González Enviar correo al redactor

Enllaços relacionats