21/12/2023

.

Videoconferència

Els alumnes de Grec de 1 Batx han fet videoconferència amb els alumnes de 1st GEL Agiou Dimitriou amb qui realitzem el projecte eTwinning "Our sea, our link: Mediterranean sea, our cultural and natural connection" del departament de Cultura Clàssica. També han participat altres alumnes de 1 batx que van fer mobilitat a Grècia el curs passat. Han analitzat el que els aporta aquests tipus de projectes i les emocions compartides i s'han felicitat el Nadal.
Per a la valoració final, a classe els alumnes han escrit uns articles en anglés sobre la connexió mediterània, les tradicions compartides, les semblances i diferències de les nostres llengües i les conseqüències que patim ambdos païssos pel canvi climàtic.
#ErasmusPlus
#sepie #sepie_gob #erasmusplusproject #etwinning #iesenricvalorcastalla