Despedida Ana

14/11/2023

.

Carta de despedida de Ana García Alvite

Bon dia, us escric per útilma vegada com a directora del centre..

Soc docent del centre des de fa 15 anys i durant els últims deu, he tingut l’oportunitat de liderar la comunitat educativa, i hui conclou aquesta etapa professional i inicie un nou repte a la Direcció Territorial d’Educació, no ha sigut una decisió fàcil, però diuen que les decisions difícils són una oportunitat per a créixer i aprendre, independentment dels resultats i, a més, el centre no es tracta d'un sol individu, sinó de tots nosaltres, treballant junts per a preparar a les generacions futures.

L'èxit del nostre projecte de direcció ha sigut possible gràcies a l’esforç i dedicació de tot el claustre de professorat. Hem treballat en estreta col·laboració per a mantindre un ambient d'aprenentatge enriquidor, on la innovació, creativitat i compromís amb l'excel·lència acadèmica han sigut els pilars fonamentals. Cadascun de nosaltres ha aportat els seus talents, experiències i entusiasme a la missió de convertir el centre en un referent educatiu. Durant aquesta dècada, hem afrontat desafiaments i triomfs junts, per donar la millor educació al nostre alumnat.

A tot l’alumnat que ha passat per les nostres aules, sou el cor i l'ànima del centre, ha sigut un plaer veure-vos créixer, aprendre i madurar. Sou la raó per la qual tots els que treballem ací ens esforcem cada dia.

Agraïsc a les famílies que han confiar en nosaltres per a educar i cuidar dels seus fills i filles. El seu suport i col·laboració al llarg d'estos anys han sigut fonamentals.

Però la comunitat educativa va més enllà de les parets del centre, i la consecució dels nostres objectius no seria possible sense la col·laboració de l’Ajuntament de Castalla, organitzacions locals (AFA, Despertar,...), empreses que any rere any col·laboren directament en el desenvolupament dels projectes del centre, agrair el suport, reconeixement i la col·laboració rebuda tots aquest anys.

A pesar que em retire com a directora, seguisc compromesa amb el centre. Teniu tot el meu suport en tot el que estiga al meu abast i acompanyaré al centre en este període de transició, començant per posar en valor l'oportunitat que aquest canvi ens presenta, veure la part positiva i el que representa per al centre, perquè igual ja era hora de donar pas a noves idees i lideratge, agrair la responsabilitat i valentia a les companyes i companys que continuaran el projecte, la vostra implicació i compromís amb el centre i amb la població de Castalla és extraordinari.

A tots, us agraïsc aquests anys increïbles. Ha sigut un honor i un privilegi ser la vostra directora, us portaré en el meu cor.

Gràcies

Autor: Susana Carrión Monllor Enviar correo al redactor