Benvinguda al nou curs 23-24

08/09/2023

Recepció Alumnes

Important! Consulteu l'horari de recepció de l'alumnat per al dilluns 11 de setembre de 2023.

Iniciem un nou curs, al llarg d’aquest setmana hem estat organitzant el centre, aules, grups, matrícules, reunions docents… per poder iniciar les classes la setmana vinent.

A més hem reorganitzat l’horari per aplicar la Resolució de 28 d'agost del Secretari Autonòmic d’Educació, que modifica l'annex únic de la Resolució de 12 de juliol, que implica una ampliació dels horaris dels centres de secundària, amb la següent modificació:

Hem augmentat una hora lectiva de Matemàtiques i una hora lectiva de Llengua estrangera en 1r de l'ESO.
Hem incrementat 2 hores de classe setmanals en 2n i 3r d’ESO en les que impartirem tallers de reforç i/o d’aprofundiment, projectes transversals i activitats de foment i dinamització de la lectura, aquests son continguts no qualificables que apareix a l’horari de l’alumnat com: 'Ampliació horari PAM', donat que no és qualificable no apareixerà als documents d’avaluació.

La recepció de l’alumnat serà el dilluns dia 11 de setembre, segons l’ordre indicat després,al patí del centre, accediran per l’entrada porta Ronda Foia Sud, i després les tutores i els tutors els acompanyaran a l’aula i els traslladaran tota la informació necessària per a l'inici de les classes de forma ordinària ja el dimarts 12 de setembre.

1r ESO: 9:00
2n ESO: 9:30
3r ESO: 10:00
4t ESO:10:30
1r i 2n FPB:11:00
1r BATX:11:30
2n BATX: 12:00

Més endavant convocaran a les famílies per a la reunió d'inici de curs. Podeu comunicar-se amb elles per WebFamilia.

Podeu consultar la web del centre i les xarxes socials per conèixer les novetats i notícies del Centre.

Desitgem que els vostres fills i filles comencen aquesta nova etapa educativa amb il·lusió i confiança.

Autor: Susana Carrión Monllor Enviar correo al redactor

Arxius