Reunió de transició amb les famílies de l’alumnat de sisè del col·legi Rico Sapena.

22/05/2023

Reunió

El curs vinent vindran al nostre centre al primer de l’ESO.

Reunió de transició amb les famílies de l’alumnat de sisè del col·legi Rico Sapena i que el curs vinent vindran al nostre centre al primer de l’ESO.
Han estat rebuts el saló d’actes del centre per la directiva del centre, la orientadora i els coordinadors. El contingut de la reunió ha estat en esència informar sobre com és l’educació secundària a l’Institut de la localitat.
S’ha posat èmfasi en el procés de prematrícula i matrícula, les noves assignatures, les aules matèria, en definitiva totes les peculiaritats i diferències entre l’educació primària i la secundària així com també totes les opcions que s’obrin al nou periode educatiu.
Tota la informació es troba a la web del centre
on es pot consultar a l’apartat del pla de transició.