Taller de la DGT “Road Safety Tunes”.

15/05/2023

DGT

Per a l’alumnat de quart d’ESO C, Pr4 i 1r de FPB.

L’alumnat de quart d’ESO C, Pr4 i 1r de FPB ha realitzat el taller de la DGT “Road Safety Tunes”.
Gràcies a la regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Castalla, realitzat a les instal·lacions de la Casa de la Cultura de Castalla.

“Road Safety Tunes” és un projecte europeu que treballa amb un enfocament interactiu i creatiu per arribar als joves, tant a nivell cognitiu com emocional, amb la intenció d'oferir recursos que donin suport a comportaments responsables davant de possibles riscos que es puguin presentar a la carretera, i reduir la sinistralitat vial.

La Direcció General de Trànsit, conscient de la importància que té l'educació viària a la societat i en especial, al col·lectiu juvenil, aposta per la promoció i divulgació d'aquest tipus de projectes educatius, oferint-los als centres educatius interessats en la difusió de els valors de la seguretat viària.

DGT. Direcció General de Trànsit, a través de la qual el Ministeri exerceix les seves competències sobre l'organisme autònom Prefectura Central de Trànsit, les funcions següents: La planificació i la programació estratègica de l'organisme.