COM SONA L'ESO. Últim assaig.

09/05/2023

COM SONA L'ESO

Del dia 10 al 13 de maig el nostre centre participa en la Trobada.

COM SONA L'ESO. Últim assaig de l’alumnat que hi participa. Del dia 10 al 13 de maig el nostre centre participa en la Trobada Com Sona l'ESO, que tindrà lloc enguany en Altea.

Organitzat pel Departament de Música, amb els professors Javi Valdès i Tomàs Pèrez.

Podem entendre el projecte COM SONA L'ESO com una trobada d'alumnes i professors/es de música de secundària d'institut públics que, al llarg de quatre dies, conviuen per dur a terme un gran repte musical que han treballat prèviament a les aules de música. Aquest repte és fer un concert conjunt: prop de 1500 alumnes d'edats compreses entre 12 i 17 anys juntament amb els seus professors actuant units. La regla d'or d'aquesta trobada és la següent: tot l'alumnat, independentment de la formació musical, participa al concert.

Quins objectius fonamentals persegueix?

Té una finalitat doble:
- Traure fora de les quatre parets de l'aula tota la feina diària efectuada per professors/es i alumnes.
- Oferir a l'alumnat l'oportunitat probablement única a les seves vides d'experimentar en primera persona el plaer (però també l'esforç) que representa fer música en directe sobre un escenari.

Enllaços relacionats