Les Trobades d’Escoles Valencianes 2023 .

05/05/2023

Les Trobades d’Escoles Valencianes 2023

Tindran lloc dissabte 6 de maig a Alcoi i el nostre centre hi participa.

Les Trobades d’Escoles Valencianes 2023 tindran lloc dissabte 6 de maig a Alcoi i el nostre centre hi participa grácies al professorat implicat, Carmina, Juanjo i Rosalia i a l’alumnat de 3r que hi assisteix.

Organitzades per Escola Valenciana i la Coordinadora de l’Alcoià-Comtat pel valencià i que es desenvoluparan al voltant dels centres educatius Tomás Llácer, Horta Major i Andreu Sempere de la nostra ciutat.

La inaguració oficial tindrà lloc a les 10.30 h amb una cercavil·la a càrrec del Grup Barxell de Dolçaines i Tabals. Eixirà des del CEIP Horta Major i recorrerà IES Andreu Sempere, CPEE Tomàs Llàcer i bosquet urbà dedicat a Carme Miquel.

Les trobades estan dedicades enguany a Carme Miquel, mestra i escriptora pionera en l’aprenentatge en valencià i amb un vessant activista mediambiental que es materialitza sobretot a través de la seua obra literària. Per això, el lema d’aquestes trobades és “Recuperem el verd”, en referència a l’obra de Carme Miquel “Mataren el verd”, una crònica novel·lada dels fets relacionats amb la destrucció de l’horta de la pedania valenciana de La Punta.