XX Jornades de la Salut i la Convivència.

06/04/2023

Gràcies

Gràcies.

Gràcies a

Orienta-LGTBI, Prevenció d´accidents-Dia, Obrint ments-Salut mental, l’Escola de música Crescendo, AEPA, SOLC, Fem Cor Onil, Creu Roja Ibi, Somriu, Latiendo Juntos, Save the children, Fibromiàlgia-Foia de Castalla, AFA Castalla i Onil, Àgora-associació del càncer de Castalla, Almanimal, Aspka, protectora de Castalla, Consell de la Joventut, Despertar Castalla, Aula didàctica d´Enric Valor de Castalla, Es busquen gegants i Jovesólides, La Dansa de Castalla, Tindaya, Cicle en Educació i Control Ambiental (ECA) de l’IES Pare Vitòria d’Alcoi, Cicle superior de Dietètica i Nutrició de l'IES La Meva, Elda, l´IES La Creueta d´Onil, l’IES Batoi d’Alcoi, Escola d’Arts d’Alcoi, UPV d’Alcoi i CEIP Rico Sapena de Castalla.

Casa de la Cultura de Castalla.
Poliesportiu de Castalla.
Centre de Salut de Castalla.
Auditori de Castalla.
la Diputació d´Alacant.
la Conselleria d’Educació.
Medi Ambient de l´Ajuntament de Castalla.
Serveis Socials de l´Ajuntament de Castalla.
Policia local.
M. I. Ajuntament de Castalla

Carolina Ferrari, Vicent Pérez, Lucia Pérez, Manel Delgado, Regina Bordera, Manuela Hidalgo, Beatriz Muñoz, Verena Boix, Ma José Bellot, Belen Rico, Miguel Valdivieso, Rafa Garrido, J. Lluís Bernabeu, Quico Bernabeu, Julian i Laura, Nuria Gil, Maria Isabel Quiles, Virgínia Durà, Carlota, Joan, Helena, Adrià,
Abdelkarim, Paola, María, Jorge, Carol, Verónica, Dereck, Álvaro, Andreu, Saoro, Adrián, Maria, Sonia, Sole, Rafa, Alberto, Ricard, Emma, Joan, Eugeni, Esteve, Isabel, Santiago, Marga, Carmen, Iris,, Sandra, Alba i Paula,Floren, David, Begoña i Marga, Ana, Sonsoles, Susana i Magda, Sara, Helena, Albert, Maria, Priscila, Javi…..