Solidaritat amb Save the children, “Latiendo juntos”, Somriu i Creu Roja.

04/04/2023

Save the children

Somriu

Creu Roja

Dins de les XX Jornades de la Salut i la Convivència.

Solidaritat amb Save the children, “Latiendo juntos”, Somriu i Creu Roja.
Dins de les XX Jornades de la Salut i la Convivència del 3,4 i 5 d´abril de 2023

Fem marcapàgines, punts de llibre, Save the children. Solidària 23 abril. Tothom.
Punts de llibre per la Solidaritat és una activitat dirigida a alumnes de 0 a 18 anys. Una activitat creativa, educativa i solidària. Tots els centres educatius estan convidats a participar-hi i desenvolupar l'activitat en el marc del Dia del Llibre.

Tots els xiquets tenen dret a un futur. A Espanya i a tot el món, treballem cada dia per assegurar que tots els nens sobreviuen, aprenen i estan protegits davant de la violència. Quan es produeix una emergència, i els nens són més vulnerables, som sempre els primers a arribar i els darrers a marxar-nos. Atenem les necessitats dels nens i ens assegurem que les veus són escoltades. Aconseguim canvis duradors a la vida de milions de nens, fins i tot en aquells als quals costa més arribar. Fem tot el que calgui per aconseguir que tots els nens, cada dia i quan passa una emergència, puguin canviar les seves vides i el futur que estem construint junts.

- “Latiendo Juntos” sensibilització malalties cardíaques congènites. “Un cor diferent pot ser un cor capaç i fort”. 1r ESO.
Latiendo Juntos és una associació sense ànim de lucre, dedicada a l'atenció de persones amb cardiopatia congènita i familiars. L'associació disposa d’un conveni de col·laboració amb la Conselleria de Sanitat per poder realitzar la seva tasca professional i les seves activitats dins de l’Hospital La Fe de València, a través dels programes de suport psicològic, suport social i del programa de voluntariat hospitalari, essent el seu àmbit d’actuació la Comunitat Valenciana.

- Creu Roja, Voluntariat , 3r i 4t ESO.
LA FORÇA V. Descobreix una energia immensa que neix de les persones i és per tot arreu. Descobreix la Força del Voluntariat. Pren la decisió que canviarà la teva vida i la de moltes persones, fes voluntariat.

- Somriu, sensibilització de discapacitat amb testimonis, 2n ESO.
L'Associació Somriu sorgeix de la necessitat de cobrir la demanda, de persones amb discapacitat, de serveis per fomentar la seva autonomia i espais on desenvolupar habilitats socials. L'objectiu principal és aconseguir la plena inclusió de totes les persones, intervenint des de diferents àmbits, principalment des de l'oci. Perquè tot això sigui possible, el suport de la comunitat i la participació de el voluntariat són fonamentals. L’entitat porta realitzant aquestes jornades de convivència en centres educatius per fomentar  aquesta sensibilització. En elles es pretén sensibilitzar a la comunitat sobre la discapacitat i donar visibilitat a la necessitat d'inclusió, generar reflexió i enfortir les xarxes i col·laboració amb la comunitat.