Premi Sambori al nostre alumne Arnau Rico Triguero.

01/04/2023

Sambori

El premi ha estat pel seu conte “Capgirar el destí”.

Divendres de vesprada el nostre alumne Arnau Rico de 4t A va ser guardonat a la gala del Lliurament dels Premis Sambori de Narrativa Escolar en Valencià. El seu relat titulat "Capgirar el destí", una història que recrea la relació entre un alumne i un professor sobre l'afició per l'escriptura , i que esdevé un tendre homenatge als professionals de l'educació ha sigut mereixedor del Premi Comarcal en la categoria de 2n cicle d'ESO.

Des del Centre volem trametre públicament la nostra felicitació i compartir amb ell i la família aquesta alegria pel reconeixement del seu treball.

Enhorabona a Arnau i felicitacions al Departament de Valencià per engrescar l'alumnat en aquest premi literari que és ja una tradició de l'escola valenciana per inaugurar la primavera. Ara passa a la fase nacional per ser valorat amb la resta de treballs de tot el país. Molta sort.

Carles Durà, departament de Valencià.

CONCURS DE LITERATURA EN VALENCIÀ
Adreçat a l’alumnat d’Infantil, Primària, Secundària, FP Básica, Batxillerat i Cicles Formatius, Formació de Persones Adultes i Escoles Oficials d’Idiomes (EOI) i de l’alumnat amb Necessitats Específiques de Suport Educatiu.

La Fundació Sambori va nàixer amb els següents objectius:

* Incentivar la creativitat artística i imaginativa dels valencians i valencianes, millorant any rere any, el concurs literari Premi Sambori.
* Arribar a tots els centres de tots els ajuntaments valencians.
* Obrir altres camins per a la normalització lingüística i de l’ús social i cultural del valencià ajudant a promoure’l i difondre’l.
* Defensar els drets lingüístics i la unitat de la llengua per tal d’incrementar el seu coneixement i la seua utilització.
* Fomentar la promoció, l’agermanament i la col·laboració amb les llengües i cultures del món.